אליצור אשקלון בימיה הטובים. צילום: פבל
אליצור אשקלון בימיה הטובים. צילום: פבל

נדחתה על הסף תביעתו של הרצל שמריז נגד אנשי העירייה

איש העסקים וחבר עמותת אליצור אשקלון הרצל שמריז תבע 3.2 מיליון שקל מאיתמר שמעוני, חיים סופר, יוסי כהן ואבישר מרסיאנו. בית המשפט דחה את התביעה מבלי לקיים דיון

פורסם בתאריך: 24.5.19 12:23

     

בינואר 2019 פרסמנו כאן על תביעה שהגיש איש העסקים הרצל שמריז, בעבר חבר עמותה בקבוצת אליצור אשקלון, כנגד עיריית אשקלון ובפרט כנגד איתמר שמעוני, חיים סופר, יוסי כהן ואבישר מרסיאנו.

הרצל שמריז

הרצל שמריז

כזכור, באותו כתב תביעה טען שמריז כי הנתבעים לא קיימו את הבטחתם להחליף את ערבותו האישית בבקרה התקציבית בזו של העירייה, כפי שהובטח לו אישית על ידי ראש העירייה דאז איתמר שמעוני ומנכ”ל העירייה דאז חיים סופר וטען להונאה. את יוסי כהן ואבישר מרסיאנו האשים שמריז בבנייה ופתיחה של קבוצה מתחרה, ואף טען כי במעשה זה הפרו השניים הסכם התחייבות באמצעות שקילת אינטרסים אישיים. סכום התביעה כנגד כל אלו עמד על סכום אסטרונומי של 3.2 מיליון שקל – לדברי שמריז סכום החובות וההפסדים שאליהם נקלע ועליהם אמונים אנשי העירייה.

לאחרונה ניתן פסק דין בבית המשפט המחוזי בבאר שבע על ידי השופט שלמה פרידלנדר, ובו החליט לדחות על הסף את תביעתו של שמריז כנגד כלל הנתבעים, זאת מבלי לקיים כלל משפט.

בפסק הדין הסביר השופט: “התשתית עליה מתיימר התובע להתבסס היא הבטחה בעל פה שנתן לו ראש העיר. הגם שכתב התביעה מכיל מלל רב המתיימר להציג את הנתבעים כמי שהפרו הבטחה מנהלית מחייבת בזדון ובכוונה להזיק לתובע – אין הוא וצרופותיו מכילים ולו ראשית ראיה מכך”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מעבר לדחיית התביעה על הסף, חייב השופט את שמריז בהוצאות המשפט של הנתבעים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר