השער שלו לא עזר. אליאור משעלי. צילום: דוברות הפועל אשקלון
שער נוסף. אליאור משעלי. צילום: דוברות הפועל אשקלון

שער ריק: איך מתמודדת הפועל אשקלון עם הפציעה של השוער הראשון?

חסרונו של השוער ליאור חדריאן מורגש היטב על המגרש במשחקים של הפועל אשקלון. תוסיפו את הפציעה של סטוריס ניניס עם חוסר המוטיבציה של השחקנים ששכרם מתעכב, וכבר אפשר לנחש איך הקבוצה תיראה ביום שישי בטדי מול קטמון

פורסם בתאריך: 15.3.19 14:04

     

העובדה שהפועל כפר סבא הפסידה ביום שישי והפועל נצרת עילית יחד עם הפועל קטמון הפסידו ביום שני לא חלחלה יותר מדי לשחקני הפועל אשקלון, שבמקום לנצל את הפסדיהן של היריבות לצמרת ולזנק למקום השני בטבלה, נחלו הפסד מביך בבית להפועל רמת גן (4:2).

כל מי שנכח באצטדיון סלה השבוע ולבש כחול לבטח יצא חפוי ראש לא רק בשל התוצאה אלא בעיקר עקב היכולת המבישה שהפגינה קבוצתו של שלומי דורה. את הטעויות המביכות שעשו שחקניו בהגנה, אלו שהובילו לשעריה של רמת גן, לא מלמדים אפילו בקרקס מדראנו הישן והטוב ונראו כלקוחים מהגנה של קבוצת תחתית בליגה ב’. אין ספק שגם חסרונו של השוער ליאור חדריאן מורגש במיוחד, כיוון שמחליפו יאיר הדר הרבה לבצע פעולות חסרות ביטחון שמעידות יותר מכול על בלבול וחוסר ניסיון. “יאיר אשם כמעט בכל השערים שספגנו”, קבע אחד מאוהדי הקבוצה. “זרקו אותו למים עמוקים, והוא כנראה עדיין לא מתאים לרמות האלה”.

חסרון משמעותי. ליאור חדריאן. צילום: אורי קריספין

חדריאן, אגב, יחזור לאימוני הקבוצה רק בעוד שלושה שבועות, ועד אשר ישוב לכושר משחק ייתכן שזה כבר יהיה מאוחר מדי עבור הפועל אשקלון. הפער כרגע מהמקום השני עומד על שלוש נקודות, אבל במועדון מבינים שעם יכולת כזו יהיה מביך לדבר בכלל על עלייה לליגת העל. האבסורד הוא שלמעשה אף מועדון, אולי מלבד נצרת עילית, לא ראוי לעלות ליגה, ומי שבכל זאת תעשה זאת תהיה הקבוצה שתדע לקחת את הנקודות מיריבותיה במשחקי הפלייאוף הקרבים.

בתוך כך, באשקלון כעסו מאוד על השחקן הצעיר אליעזר יוסף, שפתח בהרכב והשאיר את קבוצתו עם עשרה שחקנים בשלב מוקדם של המשחק ובזמן שהתוצאה הייתה 1:0 לאורדונים. יוסף סחב כרטיס צהוב שספג, ובמקום להיזהר בפעולה הבאה, רדף אחרי שחקן ועשה תאקל מאחור, שגרם לשופט להרחיקו מההתמודדות עם כרטיס צהוב שני ואדום. “במקרה כזה שיש שחקן פזיז וצעיר שעושה פעולות של חוסר ניסיון מן הראוי שהמאמן יידע לכוון אותו במהלך המשחק ולהזהיר אותו לפני”, אמר על כך גורם במועדון.

מלבד התסכול שהפגינו האוהדים במגרש, גם הרשתות החברתיות געשו לאחר מופע האימים של שחקניו של שלומי דורה, ואף צוין כי מדובר ברביעייה שנייה שהקבוצה סופגת בחודש האחרון ולמעשה מביישת את האוהדים. אתר האוהדים הרשמי אף קרא למאמן שלומי דורה להניח את המפתחות ולקחת אחריות, אך נכון לרגע זה המאמן נותר בתפקידו.

מה יהיה שלומי דורה? צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון

האוהדים קוראים לו לשים ת'מפתחות על השולחן. שלומי דורה. צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון

יש לציין כי את השער הראשון של הרמת גנים כבש רז נחמיאס, בן העיר אשקלון, כאשר גם האקס טל איילה היה מבין המצטיינים במשחק. יציע הכבוד, אגב, נותר מיותם וסגור, כפי שהבטיח עוד קודם לכן ראש העירייה תומר גלאם.

מה קורה עם ניניס?

אחד מעמודי התווך של הקבוצה העונה הוא ללא ספק סטוריס ניניס, שבדרך כזו או אחרת מצליח לשמור על יציבות במשחקו ולספק את הסחורה. אלא שמאז נפצע הוא למעשה השאיר בור במרכז המגרש שאותו לא מצליח הצוות המקצועי למלא.

ניניס משמאל במשחק מהלכו נפצע. צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון

ניניס לא שיחק בשלושת המשחקים האחרונים ונכון לעכשיו גם לא מתאמן עם חבריו לקבוצה, כך שנראה כי הפציעה שממנה הוא סובל היא רצינית משחשבו בהתחלה. “אין לנו את הלוקסוס לוותר על שחקן כמו ניניס, כולם רואים שהוא חסר לנו מאוד”, אמר גורם בקבוצה.

משכורות פברואר טרם שולמו

נכון לכתיבת שורות אלו (ד’) שחקני ועובדי הפועל אשקלון טרם קיבלו את משכורות חודש פברואר, ובמועדון מנסים לחשוב על פתרון לנושא. ל"כאן דרום" נודע כי לנוכח חוסר הרצון של שירן מנור וחנן זילברמן להמשיך בעמותה, לעמותה אין כרגע מורשה חתימה שיחתום על הצ’קים.

חנן זילברמן ושירן מנור

חנן זילברמן ושירן מנור

בנוסף, פעימת הכספים שהועברה על ידי עיריית אשקלון לפני כחודש ימים כבר אזלה, ובמועדון מחכים לקבל תקצוב מהטוטו שאמור להתקבל רק בשבועות הקרובים כדי שניתן יהיה להמשיך את ההתנהלות השוטפת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




שישי בטדי: קרב צמרת מול קטמון

שתי הקבוצות מגיעות אחרי מפלות במחזור האחרון, ויהיה מעניין לראות מי מהן תצליח לאסוף את עצמה ולהתעלות במשחק הצמרת הסופר מסקרן בין השתיים באצטדיון טדי. קטמון, אשר משופעת בכוכבים, לא מצליחה לשמור על יציבות ולא מצדיקה את הכספים שהושקעו בה עוד כה.

המפגש הקודם. כשהפועל אשקלון מארחת את הפועל קטמון

הקבוצה של יוסי מזרחי מקדימה את אשקלון בשתי נקודות, וניצחון של האשקלונים יביא אותם פסע מהמקום השני, שבו אוחזת הפועל כפר סבא. המשחק ישודר בשידור ישיר ובאופן מלא בטלוויזיה, ואם נוסיף לכך את האכזבה הגדולה שקיימת אצל האוהדים, הרי שמעט מאוד מהם צפויים לעשות את הדרך לעיר הבירה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר