יובל מוריוסף ז"ל
יובל מוריוסף ז"ל

הותר לפרסום: נלכד רוצחו של החייל יובל מוריוסף ז"ל

הלילה נלכד המחבל שביצע את הפיגוע בגבעת אסף. הוא נלכד בביתו של סייען כשהוא מתכנן להוציא לפועל פיגועים נוספים

פורסם בתאריך: 8.1.19 09:05

     

הותר לפרסום כי במהלך הלילה בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי בשיתוף משטרת ישראל (כוחות ימ"מ) וצה"ל, נעצר עאסם ברגותי, המפגע אשר ביצע את פיגוע הירי בטרמפיאדה בגבעת אסף, בו נרצחו החיילים יובל מוריוסף ז"ל ויוסף כהן ז"ל.

נשק. צילום: תקשורת שב"כ

נשק שנתפס במקום המסתור של המחבל. צילום: תקשורת שב"כ

עאסם ברגותי היה שותף לביצוע פיגוע ירי בטרמפיאדה בעופרה יחד עם אחיו צאלח ברגותי אשר נהרג במהלך ניסיון מעצרו. בפיגוע זה נפצעו שבעה בני אדם, בהם שירה איש-רן שהייתה בהיריון, אך תינוקה שיולד בעקבות הפיגוע, עמיעד ישראל ז"ל, לא שרד ונפטר כעבור שלושה ימים.

זירת הפיגוע. צילום: ammar awad/רויטרס

זירת הפיגוע. צילום: ammar awad/רויטרס

עאסם נעצר בבית אחד מסייעניו בכפר אבו שח׳ידם, והיה עסוק בימים האחרונים בהכנות לביצוע פיגועים נוספים. במהלך מעצרו נתפס רובה מסוג קלאצניקוב, תחמושת רבה וכן אמצעים לראיית לילה.

"לא היה לנו ספק שאנו נגיע אל עאסם ברגותי ונביא למעצרו" אמר מפקד הימ"מ נצ"מ נ' והוסיף: "שיתוף הפעולה של הימ"מ עם גורמי הביטחון השונים לרבות שירות הביטחון הכללי הוא זה שמביא פעם אחר פעם להצלחות מבצעיות מרשימות והוא זה שימשיך להבטיח שאף מרצח שפל לא יחמוק מהזרוע הארוכה של הימ"מ".

גם ראש עיריית אשקלון קיבל בסיפוק את הבשורה על מעצר המחבל ומסר "אני גאה בכוחות הביטחון על פעילותם הנחושה שהובילה ללכידתו של המחבל שביצע את הפיגוע ב'גבעת אסף', בו נרצח החייל, סמ"ר יובל מור יוסף, זכרו לברכה, תושב העיר. שוחחתי עם אמו של יובל, אילנית, והזדהתי עם תחושותיה הקשות נוכח תפיסתו בחיים. חיזקתי את ידה והבטחתי לה שנמשיך לעמוד לצד המשפחה".

המעצר הלילה שבוצע על ידי לוחמי שב"כ וימ"מ הוא שיאו של מאמץ מודיעיני ומבצעי שהחל מיד לאחר הפיגוע, במהלכו, הפעילו שב"כ וצה"ל יכולות מודיעיניות, מבצעיות וטכנולוגיות שונות לצורך איתור המפגע, כולל מעצר של עשרות פעילים וסייענים מקרב תשתיות החמאס בגזרת בנימין. עאסם הועבר להמשך חקירת שב"כ.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"שירות הביטחון הכללי, יחד עם צה"ל ומשטרת ישראל ימשיכו לפעול בנחישות נגד מבצעי פיגועים או אלו אשר סייעו להם ולשמירה על ביטחון ישראל", נמסר מהשב"כ.

ראש עיריית אשקלון, תומר גלא מסר: "גאה בכוחות הביטחון על פעילותם הנחושה שהובילה ללכידתו של המחבל שביצע את הפיגוע ב'גבעת אסף', בו נרצח החייל, סמ"ר יובל מוריוסף, זכרו לברכה, תושב העיר. שוחחתי עם אמו של יובל, אילנית, והיזדהתי עם תחושותיה הקשות נוכח תפיסתו בחיים. חיזקתי את ידה והבטחתי לה שנמשיך לעמוד לצד המשפחה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר