דרור אלמלם. הפועל אשקלון על הכתפים שלו. צילום: אורי קריספין

הפועל אשקלון כבר לא מכוונת גבוה

ההחתמות האחרונות של הפועל אשקלון מעידות כי פניה של הקבוצה לעונה נוספת של מאבקי תחתית, אך הפעם הפועל ת"א כבר לא תהיה שם להציל אותה מירידה

פורסם בתאריך: 14.7.17 17:01

     

הפועל אשקלון פותחת לוח שנה וסופרת בדיוק 39 ימים ללא יושב ראש מכהן. למרות ההבטחות של אנשי העירייה לאחר פיטוריו של איתן קסנטיני, כי אחד כזה ימונה כמה ימים לאחר מכן, איננו רואים הלכה למעשה. מי שלקח פיקוד על כלל מנגנוני הניהול הוא כמובן דרור אלמלם, שלמעשה ממלא שני תפקידים במקביל. גם צ'יקו מגיה סמנכ"ל המועדון מהווה דמות מרכזית בניהול הקבוצה.

עם זאת, יש לזכור כי כאשר הפועל אשקלון שיחקה בליגות נמוכות ביותר רק שני אנשים דומיננטיים עמדו בראש המערכת – איתן קסנטיני ודרור אלמלם – וכבר אז נשמעו תלונות מצדם על עומס והרצון בחלוקת הנטל. עושה רושם כי בליגת העל הלחץ ניכר על אחת כמה וכמה וכי שני אנשים בלבד לא יוכלו לתפקד לאורך זמן ובבוא היום יצטרכו לצדם יושב ראש.

מה עם יושב ראש, אדון ראש העיר? צילום: אורי קריספין

למרות הזמן שחלף מאז עזיבתו של קסנטיני, גורמים במועדון ורבים מאוהדי קבוצה עדיין דשים בנושא ומלינים עד כמה חסרה הנוכחות שלו בתקופה הנוכחית. קסנטיני היה האיש שדאג למשוך ספונסרים אשר יכניסו יד לכיס לטובת המועדון – בנושא זה מתקשים יותר כיום. המכרז שכזכור הוצא מטעם החברה העירונית – "קול קורא", שכפי שפורסם כאן, נועד לעמותת ותיקי הפועל אשקלון, שתוכל לנהל את הקבוצה בצורה חוקית – הסתיים רשמית ביום ראשון האחרון. עד לרגע זה טרם פורסם אם ניגשו מועמדים נוספים לאותו מכרז, ומי העמותה הזוכה. עיריית אשקלון מסרה בנושא: "יש הליך מאוד מסודר בעניין. כשיהיו זוכים נעדכן".

החתמות בינוניות

בהפועל אשקלון הודיעו השבוע על החתמתם של השחקנים שון מלכה, שי חדד ושרון גורמזנו כאלו שיחזקו את הקבוצה בעונה הקרובה. האמת? לא ברור אם לצחוק או לבכות. מי שעקב אחרי שלושת השחקנים בעונות האחרונות ראה אותם בעיקר מדשדשים, בטח שלא מככבים, ולדעת רבים לא מתאימים לשחק בליגת העל. אוהדי הקבוצה הגיבו בפליאה רבה בייחוד לנוכח החתמתו של גורמזנו, אותו חלוץ ששיחק בהפועל אשקלון כשזו הייתה בליגה א' ואשר שוחרר בסיום אותה עונה.

נוסף על כך, גורמזנו מיתג את עצמו בתקופה האחרונה בעיקר כשחקן כדורגל חופים בחודשי הקיץ. השחקן אמר במעמד החתימה: "אני שמח לשוב לאשקלון, המועדון עמו חוויתי רק הצלחות ורגעי נחת. מודה על האמון שניתן לי ומקווה שאעניק מהניסיון ומהיכולת שלי לטובת מטרות הקבוצה".

שרון גורמזנו במעמד החתימה. צילום: דוברות הפועל אשקלון

כשמסתכלים על הסגל של הפועל אשקלון אפשר לומר כי הוא קיבל צורה, אך עדיין חסרים חלקים בפאזל שיעשו את ההבדל. שרשרת הנבחנים שהגיעה לקבוצה היא שחקנים בעיקר מליגות נמוכות, שספק גדול אם יכולים להשתלב במועדון מהליגה הראשונה. בצוות המקצועי הבינו את זה ושחררו את רובם, מלבד השחקנים שכאמור חתמו.

עשרה ימים בבולגריה

הפועל אשקלון תצא לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) למחנה אימונים בסופיה, בירת בולגריה, אשר ייערך עשרה ימים. כמדי שנה מחנה אימונים מיועד לגיבוש הקבוצה, הכנסתה לכושר משחק ומתן הזדמנויות לשחקנים במשחקי המבחן. בהפועל אשקלון בחרו ביעד שבו הספיקה להתארח לפני כמה שבועות קבוצת בני יהודה וקיבלו ממנה ביקורת חיובית על המקום.

במחנה האימונים תקיים אשקלון שלושה משחקים מבחן. הראשון ישוחק מול לוקומוטיב גרנה מהליגה הראשונה בבולגריה, השני מול פלאטניאס מהליגה הראשונה ביוון, וזהות היריבה השלישית טרם ידועה בשלב זה. רשימת היוצאים היא ללא הפתעות: דלה איינוגבה, ליאור חדריאן, יאיר הדר, אבי מלכה, עוז ראלי, אלעד גבאי, טל מכלוף, מתן טולדנו, ברניסלב יובאנוביץ', מירקו אורמוש, שון מלכה, מילאן סמיליאניץ', ירדן אבוחצירה, טל איילה, מושיקו לוגסי, רודי חדד, שי חדד, ג'וסיפ איבנצ'יץ', שרון גורמזנו, דקל משה, גל אזולאי, יוסף אליעזר, אוראל פיניה ודולב אברג'ל. באשר לטולדנו, נכון לכתיבת שורות אלו (רביעי) הוא טרם חתם על חוזה במועדון, אך הוא צפוי לעשות זאת עד למועד היציאה לבולגריה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר