אילוסטרציה: שוטרי התנועה בפעילות אכיפה
שוטרי התנועה בפעילות אכיפה. צילום: משטרת ישראל

נעצרה על עבירת תנועה וסיימה עם בעלה את הלילה בתא המעצר

הנהגת שחשודה באי מתן זכות קדימה להולך רגל סרבה להזדהות ולאחר שעוכבה לחקירה חסם בעלה את הניידת עם רכבו ונעצר גם הוא. בית המשפט הורה הבוקר לשחרר אותם ממעצר בתנאים מגבילים

פורסם בתאריך: 27.12.18 15:42

     

שוטרי משטרת ישראל אוכפים את חוקי התנועה כמעט מסביב לשעון ובכך גורמים להפחתה בתאונות הדרכים ומצילים חיים. כמעט כל נהג ותיק כבר זכה מתישהו לקבל דו"ח על עבירת תנועה שביצע, אך מה קורה כשנהג שלכאורה ביצע עבירת תנועה מסרב להזדהות בפני השוטרים.

אתמול זה קרה ולא נגמר טוב. בשעות הצהריים הבחינו שוטרי משרד התנועה במשטרת אשקלון שביצעו פעילות אכיפת חוקי התנועה והתמקמו בשד' מנחם בגין בנהגת אשר אינה נותנת זכות קדימה להולך רגל שהגיע למעבר חציה וביקש לחצות את הכביש בבטחה.

על פי החוק, נהג מחוייב לתת זכות קדימה להולך רגל גם אם הוא עומד במעבר חציה ואפילו מבלי שינסה לחצות את הכביש. בתחילת השנה הוחמרו התקנות ואפילו הולך רגל שמתקרב למעבר חציה זכאי לקבל את זכות הקדימה.

הולכת רגל חוצה מעבר חציה. אילוסטרציה: אדי ישראל

השוטרים הורו לנהגת החשודה בביצוע העבירה לעצור בצד ולאחר מכן ביקשו ממנה רשיון נהיגה. אלא שהצעירה, בת 27 תושבת העיר סרבה להזדהות תוך שבעלה, בן גילה גם הוא מן הסתם תושב העיר, מעודד אותה לא להזדהות, מתלהם וצועק על השוטרים.

הסירוב להזדהות בפני שוטר, בעיקר לאדם שחשוד בעבירה על החוק, מהווה "הפרעה לשוטר במילוי תפקידו". השוטרים הודיעו לה כי אם היא לא תזדהה הם יאלצו לעכב אותה לתחנת המשטרה. לאחר שעמדה בסרובה להזדהות היא הוכנסה לניידת תוך שבעלה זועם ומנסה להוציא אותה, מגדף את השוטרים ואומר להם "אתם סתם בני זונות…".

על פי הודעת המשטרה בטרם החלו השוטרים בנסיעה לכיוון תחנת המשטרה, הספיק הבעל  לגרום נזק לניידת. בדרך לתחנה, דלק הגבר אחריהם וכשהגיעו לצומת מנחם בגין – רבין, הוא חסם עם רכבו את הניידת שנעצרה ברמזור, אז ניגש שוב לניידת ואישתו החלה להתפרע בתוך הניידת תוך שהיא נושכת את אחד השוטרים.

רכב הבעל חוסם את הניידת. צילום: דוברות המשטרה

לאחר הפעולה האחרונה של הבעל יצאו השוטרים ועצרו גם אותו.

השניים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה ואת הלילה הם בילו כל אחד בתא נפרד במתקן המעצר בכלא שקמה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הבוקר הם הובאו בפני בית המשפט שהורה על שחרורם בתנאים מגבילים, כאמור.

ממשטרת מרחב לכיש נמסר היום "לא נאפשר כל גילוי אלימות כלפי אנשי החוק העושים משימתם למען ביטחון ושלום הציבור".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר