הפועל אשקלון נגד הפועל ר"ג (צילום: שגיא הרשקו)

תיקו 1:1 בין הפועל אשקלון ור"ג

בדקה ה-30, יובל אבידור הימם את אשקלון והעלה את הפועל רמת גן ליתרון בניגוד למהלך המשחק. סוטוריס ניניס עשה צדק והשווה כעבור דקה

פורסם בתאריך: 9.11.18 16:51

     

המחזור ה-12 של הליגה הלאומית, זימן משוכה לא קלה עבור הפועל אשקלון. הקבוצה של שלומי דורה הגיעה  להתארח באצטדיון רמת גן מול הפועל המקומית. האורחת רוצה מאוד להידבק להפועל קטמון שבפסגת הטבלה ולהתבסס במקום השני וכמו כן לרשום ניצחןם שלישי ברציפות.

כבר בדקה ה-3 הפועל אשקלון הגיעה למצב ראשון, כאשר אור חסידים הגביב מן האגף השמאלי כדור מדוד לראשו של ניסן דנון, שנגח סמוך לקורה.

בדקה ה-16 שי חדד מצא את דנון במסירה גאונית מעבר לקו ההגנה אך הקשר נגח החוצה ברשלנות.

בדקה ה-30 יובל אבידור נותר חופשי על סף הרחבה התקדם מעט ובעט כדור מדויק לפינה השמאלית הרחוקה. 1:0 למארחים. דקה לאחר מכן הפועל אשקלון עולה להתקפת נגד הרמה של ערן ביטון הגיעה לאליאור משעלי, שברשלנות החמיץ אך הכדור הגיע לסוטוריס ניניס שמול שער חשוף קבע שוויון 1:1.

בדקה ה-33 דור חוגי עשה דאבל מצוין עם אבידור אך במקום למסור לאבידור בחזרה, ניסה לבעוט מזווית קשה וליאור חדריאן סגר מצוין את הפינה. בדקה ה-35 ניניס מצא את ביטון שמ-20 מטרים ירה כדור חזק אך גבוה.

בדקה ה-40 שוב חסידים מצא את דנון שגם בפעם השלישית לא השיג את הגלידה. דקה לאחר מכן לוטם זינו היה קרוב לכבוש את שער היתרון אך החטיא מקרוב. בדקה ה-43 לחץ אשקלוני בחצי של רמת גן איפשר לאבידור לרוץ למתפרצת קטלנית אך חדריאן יצא טוב והספיק להרחיק את הכדור עם ידו, ספק מחוץ לרחבה, מאזור הסכנה.

1:1 תוצאת המחצית, בה הייתה אשקלון עדיפה בהרבה על יריבתה.

בדקה ה-47 שוב אבידור הגיע באחד על אחד מול חדריאן ושוב השוער היה עם ידו על העליונה. בדקה ה-50 אוסטוינד הגיע למצב בעיטה נח אך ירה החוצה. רמת גן עם פתיחת מחצית טובה. בדקה ה-65, טעות של תומר לוי אפשרה לאבידור להשתחרר ברחבה אך החלוץ מסר רע ופספס הזדמנות גדולה. דקה עברה וחוגי נגח לקורה. דקה 69 ניניס מצא את חסידים באגף ימין, האחרון הרים כדטר למשעלי שנגח החוצה מקרוב. בדקה ה-75 קרן הוגבהה לראשו של שחר הירש שנגח לקורה, הכדור ירד לקו השער ויצא החוצה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר