שמעוני ביום הבחירות. צילום: אודי דוד בן דוד
שמעוני ביום הבחירות. צילום: אודי דוד בן דוד

שמעוני טוען: "מי שניצח לא ניצח ביושר – לא אמרנו את המילה האחרונה"

ראש העירייה המושעה שגם הפסיד בבחירות לראשות העירייה מאשים את מחנה גלאם וטוען כי חבורות בריונים פעלו בתוך הקלפיות ובהובלתן לספירה. "אין תופסים אדם בשעת צערו", נמסר מגורם במטה גלאם. האזינו להקלטה

פורסם בתאריך: 1.11.18 17:30

     

רק הבוקר, לאחר ספירת קולות החיילים, התברר כי ראש עיריית אשקלון המושעה, איתמר שמעוני הפסיד את הבחירות לראש העירייה בפועל, תומר גלאם בפער של 374 קולות בלבד. כאשר שמעוני קיבל 24,737 קולות אל מול גלאם שקיבל 25,111 קולות.

כעת מתברר כי שמעוני אינו מתכוון לעבור לסדר היום על הפסד זה ואף נעשתה פניה לרשויות החוק בעניין. שמעוני שלח לפני שעה קלה מסר מוקלט לפעיליו. תחילה משבח שמעוני את הפעילים החרוצים שפעלו לבחירתו ובהמשך הוא מוסיף גם ביקורת חריפה והאשמות כנגד מטה הבחירות של תומר גלאם ופעיליו.

הספירה במטה שמעוני

הספירה במטה שמעוני

"צריך לדעת להפסיד בכבוד אבל גם לנצח ביושר ומי שניצח אותנו – לא ניצח ביושר", נשמע שמעוני בהקלטה. "חבורות עבריינים שעשו פה פולישטיק של בחירות והדברים האלה עכשיו נבדקים ברשויות החוק. פנו אלי מאות תגובות של אנשים עם צילומים ותיעוד של דברים מכוערים שעשו קבוצות של עבריינים בקלפי ובהובלת הקלפיות לספירה. אנחנו נדרוש שכל הדברים האלה יבדקו. לא אמרנו את המילה האחרונה".

האזינו לדברים:

גורם במטה גלאם ששמע את הדברים אמר בתגובה כי הוא מבין לליבו של שמעוני אך יחד עם זאת מדובר בטענות מביכות. "חכמים אמרו שאין תופסים אדם בשעת צערו וכעת מדובר בשעת צער של שמעוני. אפשר לקוות שבעוד כמה ימים תחלוף תחושת הצער ויחד איתה גם יחלפו מן העולם, הדברים המביכים האלה. נותר רק לאחל לו המון הצלחה בכל התחומים ושיאפשר לנו להמשיך בשיקום העיר".

שמעוני לא הסתפק בהקלטה זו ואף העלה פוסט בפייסבוק בנושא. בפוסט חזר שמעוני על הדברים ואף צירף תמונות שלדבריו מוכיחות כי נעשו זיופים. בהמשך שמעוני אף מתכוון להגיש עתירה לבית המשפט בעניין זה ולהביא לספירה חוזרת של הקולות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הפוסט של שמעוני

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר