צרויה בפעולה וירטואוזית צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון
צרויה בפעולה וירטואוזית צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון

7 בום: גל צרויה נתן תיקו בחוץ להפועל אשקלון

נגיחה של גל צרויה היממה את סקציה נס ציונה בדקה ה-17 עם שער שביעי שלו בליגה, אחמד שעבאן ניצל טעות בהגנת הפועל אשקלון בכדי להשוות בדקה ה-41. השחקן הטוב בליגה הלאומית?

פורסם בתאריך: 15.10.18 20:52

     

אחרי הניצחון הגדול על הפועל כפר סבא, הפועל אשקלון יצאה צפונה לשחק המסקרן מול סקציה נס ציונה. שתי הקבוצות צברו עד כה 14 נק' כ"א, כאשר רק הפרש שערים טוב יותר מציב את המארחים במקום הרביעי, מקום אחד מעל הפועל אשקלון בטבלה. שלומי דורה וחניכיו מקווים להשתוות להפועל כפ"ס, שנמצאת במקום השני עם 17 נק' ויקוו שגל צרויה, השחקן החם ביותר בליגה הלאומית, גל צרויה, שכבש עד כה 6 שערים ב-7 משחקי ליגה, ישאר בכושר שיא שאפיין אותו עד כה.

הפועל אשקלון פתחה בסערה ועם המון ביטחון. 250 אוהדים אשקלון נאלצו לחכות עד הדקה ה-17 כדי לראות את הכוכב גל צרויה מתרומם היטב ונוגח הרמה של גיא גומברג וכובש את שערו ה-7 העונה, לקול צהלות האוהדים המשולהבים. אפשר לומר בפה מלא, צמח כוכב בהפועל אשקלון. האורחים המשיכו ללחוץ ואף הגיעו למס' מצבים שלא תורגמו לשער שני. רק בדקה ה-41 נס ציונה הגיע למצב הראשון שלה כאשר הרחקה רעה של ניסן דנון הגיעה לרגליו של אחמד שעבאן שהפציץ את שערו של ליאור חדריאן. 1:1.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר