תכלית עכשיו: חן אהרוני במקום השלישי ברשימתו של יורם שפר

יורם שפר ממשיך לחשוף את רשימתו למועצת העיר: אשת העסקים תוצב במקום השלישי, לאחר עזרא עוזר. "לאשקלון יש פוטנציאל עצום לפיתוח עסקי וכלכלי, הצטרפתי לפוליטיקה כדי לממש אותו" מסרה

פורסם בתאריך: 16.8.18 17:33

     

בעוד מתמודדים ממשיכים לשדר עמימות באשר לזהות מי שישובצו במקומות הנוספים ברשימתם, סיעת 'תכלית עכשיו' מפרסמת כעת שם נוסף שיעמוד במקום השלישי ברשימה לבחירות למועצת העירייה. ראש הרשימה יורם שפר, החליט להציב במקום השלישי את היועצת העסקית חן אהרוני, תושבת שכונת הרצוג. "ראיתי איך יורם פעל בשכונה, ואפילו הגיע לישיבות שלנו כדי לשמוע את כולם. כיצד הוא עושה הכל בצנעה ובמקצועיות ומאוד התחברתי אליו", הסבירה היום אהרוני.
שפר שנראה כי גמלה בליבו ההחלטה להציב אחריו פנים חדשות בפוליטיקה המקומית ולא לחבור לדמויות פוליטיות מוכרות, הבטיח להציב בארבעת המקומות הראשונים ברשימתו שתי נשים. לאחר שחשף בשבוע שעבר את השם הראשון, עזרא עוזר הוא חושף כעת את זהותה של האישה הראשונה שתוצב במקום השלישי. אהרוני בת ה-37 נשואה לניר, קצין בקבע, ולזוג שלושה ילדים. בהשכלתה היא מהנדסת תעשייה וניהול, ויועצת עסקית המתמחה בתחום הלוגיסטיקה והתפעול.

לתת הקלות לבעלי העסקים. חן אהרוני. צילום: יח"צ

אהרוני נחשבת לפעילה מרכזית בוועד שכונת הרצוג, בפורום ההורים של בית הספר "כרמים", מלווה עסקים באשקלון ועוד. היא מתעתדת לפתח את התחום העסקי באשקלון דרך החברות במועצת העיר.

"יש פוטנציאל עצום באשקלון של פיתוח עסקי וכלכלי וצריך לעשות כדי שהצמיחה תצא לפועל. העירייה חייבת לתת הקלות לבעלי העסקים ולאפשר להם לצמוח", הסבירה אהרוני את הצטרפותה לפוליטיקה המקומית והוסיפה "בתור פעילה בשכונת הרצוג ראיתי את שיתוף הפעולה של יורם, המעורבות שלו וקידום הדברים בצורה הכי צנועה שיש, וכך אני רוצה שהעירייה כולה תיראה. יורם שולט ביד רמה על מנהל הנדסה בעיר וזימן אותנו לפגישות כל פעם שפנינו לסיוע. זה מאוד חיבר אותי אליו, במיוחד למיומנות ולמקצועיות בתחומים שעליהם הוא אמון".

שפר ועוזר. האם יזכו שניהם בכיסא במועצת העיר הבאה? צילום: יח"צ

שפר ועוזר. האם יזכו שניהם בכיסא במועצת העיר הבאה? צילום: יח"צ

כאמור, בשבוע שעבר דיווחנו כי פעיל הציבור עזרא עוזר יהיה מספר 2 ברשימה. עוזר מוכר באשקלון כאיש שמסייע לאנשים בכל בעיה מול הרשויות, והכל בהתנדבות מלאה. "אנחנו שמחים על ההצטרפות של חן. סיעת תכלית עכשיו תכלול נציגים מכל רחבי העיר ומכל סוגי האוכלוסייה, ותפעל למען כולם ללא יוצא מהכלל", אמר השבוע עוזר.

כעת ניתן להמתין ולצפות לשמה של המועמדת השניה ברשימתו של שפר כפי שהבטיח. אנשי הרשימה צריכים לעמול רבות כדי שככל השהרשימה מתארכת המקומות ברשימה יהיו גם כמה שיותר ריאליים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר