עזרא עוזר

תכלית עכשיו: עזרא עוזר יהיה מספר 2 של יורם שפר

יורם שפר יציב אחריו ברשימה את פעיל הציבור שעל שמו גם המוסך שבבעלותו."העירייה צריכה להיות קשובה יותר לציבור ובשביל זה אני פה. החיבור עם שפר טבעי בעיניי כי הוא איש של אנשים"

פורסם בתאריך: 9.8.18 16:46

     

מועד הגשת שמות המתמודדים לראשות העיר ולמועצת העיר טרם הגיע אבל בעוד סיעות אחרות טרם חושפות את רשימת המועמדים שלהם למועצת העיר סיעת 'תכלית עכשיו' נחשפת. פעיל הציבור עזרא עוזר יהיה מספר 2 ברשימתו של סגן ראש העירייה יורם שפר למועצת העיר. עוזר בן ה-47 מוכר באשקלון כאיש חסד שמסייע לציבור בטיפול מול הרשויות, ומהווה כתובת לכל בעיה, והכל בהתנדבות מלאה. "זה טבעי שאני אצטרף ליורם שפר, הוא איש של אנשים ופועל רק למען התושבים. יחד נהפוך את העירייה לשירותית יותר לציבור", אומר עוזר.

עוזר, נשוי+1, מקפיד להיות נגיש לציבור. על שמו המוסך שבבעלותו ושאותו הוא מנהל. עם השנים הפך לפה של התושבים מול המוסדות השונים.

שפר ועוזר. האם יזכו שניהם בכיסא במועצת העיר הבאה? צילום: יח"צ

ההחלטה להיכנס לפוליטיקה המקומית לא הייתה קלה עבורו. "אני מבין את כל המשמעויות, אבל בשורה התחתונה אני בא לתרום לטובת תושבי אשקלון היקרים ולסייע איפה שאני יכול" הוא אומר ומוסיף "אני בהחלט חושב שבעירייה צריכה להיות חוליה מקשרת בין התושבים לבין הרשות, ואני מתכוון למלא את התפקיד הזה".

החיבור בין שפר ועוזר לא חדש. את ההחלטה להצטרף ליורם שפר הוא מנמק בפשטות: "ראיתי איך יורם עובד בעירייה ואת העשייה שלו במשך השנים בכל המאבקים למען איכות הסביבה, והבנתי שאני רוצה להיות לצדו. העירייה חייבת להיות יותר מכוונת תושבים וקשובה לציבור. חברי מועצה הם שליחי הציבור, הם מייצגים את מי ששלח אותם לשם, ואנחנו חייבים למלא את תפקידנו כדי להקל על האזרח. יורם ניהל מאבקים שאנשים חשבו שהם חסרי סיכוי – והצליח, הוא עושה כל שביכולתו כדי למנוע מהאזרח להתרוצץ, וזה טבעי שנרוץ יחד".

על פי ההערכות, אם לא יהיו הפתעות בסקר האמיתי שהוא הקלפי, עוזר צפוי להיות חבר במועצת העיר הבאה. אל אולי כדאי שתתרגלו כבר לשם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר