אוהדי אליצור איתו אשקלון
אוהדי אליצור איתו אשקלון

אליצור איתו: בונים סגל

עם תקציב צנוע והרבה נשמה, המאמן החדש של אליצור איתו אשקלון אבי סוכר והמנכ”ל החדש רועי ברקוביץ’ מתחילים בהחתמה של שחקנים חדשים ובונים על מאבקי צמרת בלאומית

פורסם בתאריך: 10.8.18 18:28

     

אחרי שבאליצור איתו אשקלון החתימו מאמן חדש והביאו מנכ”ל בעל שם, אלו התפנו בשבוע האחרון כדי לעבוד על בניית הסגל לעונה הקרובה. למרות העובדה שעדיין לא נמצא פתרון לחוסר הזרמת הכספים הנוכחית מצד העירייה, בקבוצה החליטו שלא להמתין ויצאו בהודעה על החתמתם של שני שחקנים.

הראשון שבהם הוא הגארד המוכשר איגור מאיור, המתנשא לגובה של 1.93. הגארד בן ה-25 השתייך בשלוש השנים האחרונות להפועל ירושלים מליגת העל ובעברו הלא רחוק היה גם מלך הסלים הישראלי בליגה הלאומית. מאיור, שעבר בנבחרות ישראל הצעירות, ידוע ביכולת הקליעה המצוינת שלו מחוץ לקשת, ואין ספק כי מדובר בהחתמה מבריקה של הצוות החדש, כזו שאמורה לחזק משמעותית את הקו האחורי של הקבוצה.

נוסף אליו, מי שהצטרף אף הוא למועדון הכחול הוא השחקן היהודי ג’פרי פריד. ג’פרי בן ה-26 גדל בסאן דייגו, ארצות הברית, ששם סיים את הקולג’ים לפני שנתיים ועשה עלייה לישראל בשנה שעברה. השחקן מתנשא לגובה אדיר של 2.16 ושיחק אשתקד במעלה אדומים מהליגה הארצית, ואותה גם הוביל לסדרת הגמר. “אנו מאחלים לשחקן הצלחה ומבטיחים להמשיך בבניית הסגל לעונה הקבוצה בצורה מקצועית ושקולה”, אמרו במועדון.

כפי שצוין, במועדון לא ממהרים לשלוף מהמותן ומאמן הקבוצה אבי סוכר ימשיך לחפש שחקנים במקומות הנכונים ובמסגרת התקציב הצנוע של המועדון. במועדון רוצים לדבר חזק בצמרת, אך מבינים שבכל זאת מדובר בעונה הראשונה שלהם בליגה הלאומית ויחפשו קודם כול לתקוע יתד ולהיות קבוצה לגיטימית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר