"נבנה קבוצה ראויה לעונה הבאה". אלמלם (צילום: הפועל אשקלון)

אלמלם לאחר הירידה: "נבנה קבוצה ראויה שתחזיר את המועדון למקומו הטבעי"

מנכ"ל הפועל אשקלון בהתייחסות ראשונה לירידת הקבוצה אמש לאחר ההפסד למ.ס אשדוד, גם ראש העיר מגיב: "עשיתי כמיטב יכולתי כדי להעניק לקבוצה את האמצעים והשקט הדרושים לה להצליח"

פורסם בתאריך: 30.4.18 17:24

     

בוקר מטלטל בהחלט עבר על אוהדי הפועל אשקלון שמתקשים להאמין שקבוצתם לא תשחק בליגת העל בעונה הבאה. מנכ"ל הקבוצה, דרור אלמלם, שבמשך כל העונה הקפיד לשמור על שתיקה אמר הבוקר את שעל ליבו. "יום לא פשוט עבר אלינו מאז שריקת הסיום אמש באצטדיון באשדוד. אתמול ירד המסך על עונה מטלטלת, שהתחילה בצלילים נעימים והסתיימה בצליל צורם. עשיתי לילות כימים על מנת לראות את הקבוצה בה גדלתי, מצליחה ומשחזרת את הימים הגדולים של אצטדיונים מלאים באוהדים כחולים", אומר אלמלם. "שלוש השנים האחרונות נחשבו עבורנו כהצלחה כבירה, אותן עשינו בכוחות משותפים, אך לצערי, העונה לא השכלנו לשחזר את ההישג של העונה הקודמת. קיבלנו תמיכה מקיר אל קיר, מראש העיר תומר גלאם, שעשה ככל יכולתו להעניק לנו את הגיבוי ורוח גבית".

אלמלם שגדל באגודה מגיל נוער ונמצא בקבוצה שנים כה רבות בטוח שהמועדון עוד יראה ימים יפים יותר: "לבי לבי עם אוהדי הפועל אשקלון, שליוו את הקבוצה לכל אצטדיון בארץ, לבושים בצבעי המועדון, מאובזרים בציוד עידוד ומלאים באופטימיות, כזו שמאפיינת רק אותנו. לאחר שישקע האבק על עונת 2017/18, אנו נפשיל שרוולים, ונתחיל את מלאכת שחזור ההצלחות. נבנה קבוצה ראויה לעונה הבאה, כזו שתשמח את האלפים ותחזיר את המועדון למקומו הטבעי, לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי".

גם ראש העיר בפועל, תומר גלאם, לא חסך את תחושותיו מאתמול: "יום לא פשוט עבר אתמול על אוהדי קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון שגם אני וגם ילדיי חלק מהם. אני יכול לומר לכם שעשיתי כמיטב יכולתי כדי להעניק לקבוצה את האמצעים והשקט הדרושים לה להצליח, אחרי תקופה לא פשוטה במועדון. אין כרגע טעם לחפש אשמים בירידה. צריך להסתכל קדימה, לגבש סגל חדש, ליצור שדרה ניהולית יציבה ולהחזיר את הקבוצה למקום הראוי לה בליגת העל. זו משימה שאני לוקח על עצמי ואני משוכנע שיחד נעשה את זה", כך רשם בחשבון הפייסבוק שלו".

יביא רוכש לקבוצה? תומר גלאם על הדשא. צילום: אורי קריספין

בקבוצה החלו לשוחח בדלתיים סגורות על מה שייעשה לקראת העונה הבאה. רוב הסגל לא ימשיך כאשר גם מעמדו של מסאי דגו מעורער, אך בקבוצה שוקלים בכובד ראש את המשך דרכו. "נעשו טעויות קשות בבניית הסגל, מסאי מאמן מצוין אך גם לו היה קשה לשקם את הקבוצה", אמר גורם בצוות המקצועי אתמול.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר