מנכ"ל העירייה, חיים סופר. צילום: דוד לוי

תם עידן חיים סופר: "אני יוצא לדרך חדשה"

פרסום ראשון: מנכ"ל העירייה היוצא חתם על הסכם פרישה אותו אישר משרד האוצר באופן חריג ולפנים משורת הדין. "אתמוך באיתמר שמעוני", אמר סופר

פורסם בתאריך: 17.4.18 14:02

     

לאחר כ-4.5 שנים סוערות ומלאות תהפוכות, הסתיים עידן חיים סופר בעיריית אשקלון. לאחר משא ומתן ארוך וממושך בין העירייה לבין המנכ"ל היוצא, הושג הסכם פרישה שאושר על ידי משרד האוצר באופן חריג.

במשרד האוצר הביעו תחילה התנגדות להסכם זה, אך בהמשך הסכימו לו לפנים משורת הדין וזאת לאור העובדה שהמשך כהונתו לצד כהונתו של גיסו רמי סופר כסגן רה"ע נחשבת כניגוד עניינים על ידי הוועדה לניגוד עניינים במשרד המשפטים.

שנות כהונתו של סופר בתפקיד לא תמיד היו כסדרן, זאת בעיקר לאור מעצרו בפרשת השחיתות בעיריית אשקלון. רק לפני חודשים ספורים התבשר סופר כי התיק בעניינו נסגר מחוסר ראיות מספיקות.

במשך זמן רב פעל ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, על מנת להביא לסיום תפקידו של סופר ואף מינה לו ממלא מקום לתפקיד, איציק ויצמן. אתמול כאמור הוכתר ההליך בהצלחה וסופר סיים את תפקידו בעיריית אשקלון.

בשיחה עם "כאן דרום" אמר סופר כי יחסי העבודה, "הסתיימו ברוח טובה, בינתיים אני נהנה מהחופש ובהמשך אני אפרד מהעובדים ומההנהלה".

 

הוא לא ענה במפורש אם יחזור לעבוד לצד איתמר שמעוני וענה: "אם אתה שואל במי אני אתמוך בקלפי? באיתמר שמעוני".

ובכל זאת, לא תצטרף למטה שלו?

"קודם שאתאושש, אני מעדיף להיפרד מהעובדים בצורה מכובדת אלחץ ידיים לכולם ואתחיל פרק חדש בעזרת ה'. מה שבטוח אני לא אשתעמם".

כעת נסללה הדרך להסדרת שכרו של סגן ראש העירייה רמי סופר, אשר מונה לתפקיד לפני כמעט שנה שלמה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר