מסאי דגו וייטב לוזון. אימונים מקצועיים יותר. צילום: אורי קריספין

מסאי דגו: "אנחנו חייבים להתחיל לנצח"

הפועל אשקלון סיימה את מחנה האימונים הקצר שערכה בזמן הפגרה ותקווה לנצח מחרתיים את בני סכנין. כל השחקנים כשירים ובקבוצה מקווים שחזרתו של דובב גבאי תעזור לקבוצה לכבוש

פורסם בתאריך: 5.4.18 16:40

     

מסאי דגו, מאמן הפועל אשקלון התייחס היום למשחק המסקרן מול בני סכנין שייערך באצטדיון סלה במוצאי שבת (20:00), ״יש לנו משחק נגד קבוצה טובה מאוד, שנמצאת בכושר טוב ועם חומר שחקנים מצוין, במיוחד בחולית ההתקפה והרגשנו את זה טוב מאוד במשחקנו האחרון נגדם. המשחק בשבת הוא קריטי בשבילנו, כי אנחנו מרגישים טוב ונמצאים בכושר משחק ועם ביטחון הרבה יותר טוב ממה שהיה לפני חודש וזה התבטא גם בתוצאות, כאשר לא הפסדנו בשני המשחקים האחרונים, אבל כדי להישאר בליגה אנחנו חייבים להתחיל לנצח ובמיוחד בבית שלנו ואני מאוד מקווה שנעשה את זה, יחד עם הקהל הגדול והתומך שלנו״.

על הפגרה אמר: "הפגרה באה לנו בזמן, יצאנו למיני מחנה אימונים שהיה מצוין, בו עבדנו קשה מאוד והספקנו להשלים את מה שהיה חסר ולהכניס עוד קצת את עקרונות המשחק שאני מאוד מאמין בהם".

בקבוצה מאוד מרוצים מחזרתם של כל הפצועים לכשירות, למעט אלעד גבאי. דובב גבאי לעומת זאת אמור לחזור לחוד הקבוצה ולנסות לשפר את החוליה החלשה ביותר כיום בהפועל אשקלון. בקבוצה מקווים כי הפגרה תעזור לשחקנים כמו ישראל זגורי וולדימיר דבאלשווילי, שעד כה לא התאקלמו בקבוצה, להיכנס לכושר הבקעה טוב שיוכל לעזור לקבוצה להישאר בליגה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר