דוד מנגה מול נטע לביא. הפועל אשקלון מול מכבי חיפה אשתקד. צילום: אורי קריספין

בהפועל אשקלון בונים על חיפה

אחרי רצף הפסדים בלתי נתפס, בהפועל אשקלון מקווים לנצל את ההתרסקות של מכבי חיפה ולנצח אותה במפגש. בינתיים מאשימים שם את יובל נעים במצב

פורסם בתאריך: 9.3.18 15:08

     

השמש זרחה בבוקר, דונאלד טראמפ הוא נשיא ארצות הברית, קוקה קולה היא עדיין מותג השתייה המוביל בעולם, והפועל אשקלון הפסידה. שום דבר לא הביא בשורה השבוע. אם נתביית על כדורגל המקומי, קבוצתו של מסאי דגו רשמה הפסד שמיני ברציפות ושלישי של המאמן בפרט. הרצף השלילי הזה הוא הגרוע ביותר שידע המועדון בעשר השנים האחרונות.

מחכים לשובו. טל איילה. צילום: אורי קריספין

אם עצם ההפסד למכבי נתניה והכאב הגדול שהאוהדים חווים ממצבה של קבוצתם לא מספיקים, גם הפער מהקו האדום צמח לכדי חמש נקודות, זאת לאחר שמ.ס אשדוד השכילה לסיים בתיקו מול מכבי תל אביב. במצב העניינים הנוכחי גם המאמינים ביותר מתקשים להאמין שהפועל אשקלון תוכל להישאר בליגה. מדי שבוע חוזרים הקולות להדהד במועדון ומחוצה לו באשר ל"ירושה" שהשאיר יובל נעים למסאי דגו. האוהדים תולים את האשמה בנעים, שעשה מהפכה בחודש ינואר, שחרר שלושה שחקנים מרכזיים והביא שבעה בינוניים. “עם איבנצ’יץ’, ספורי ואג’איי יכולנו לעשות הרבה יותר והיה לנו סיכוי טוב יותר להישאר בליגה”, אמר השבוע גורם המקורב לקבוצה.

כמו כן, דגו עצמו לא מרוצה כלל מכושר המשחק שבו מצויים השחקנים והלין לא פעם בפני אנשי המועדון שהשחקנים נופלים מהרגליים כבר בדקה ה-60 בשל כושר לקוי. כיוון שהזמן הולך ואוזל, וכבר לא ניתן לתקן את הקיים, דגו יצטרך לצאת למלחמה ולנסות לגרד נקודות. במועדון יש מי שציין כי למרות השינויים הקיצוניים, הלך הרוח ופער חמש הנקודות, כבר קרו דברים מעולם, ולפחות מבחינה תיאורטית לאשקלון יש עדיין על מה להילחם.

 

“זו ההזדמנות לנצל את הכאוס בחיפה”

בסיבוב הקודם, כאשר הפועל אשקלון הגיעה לאצטדיון סמי עופר וחילצה 1:1 ממכבי חיפה, היא גרמה בסיום המשחק לפיטוריו של מאמן הירוקים גיא לוזון. סיבוב שלם חלף מאז, החיפאים הנחיתו מאמן ושני עוזרים, ותחת השמש אין חדש. המשחק אז היה בין קבוצה עם יומרות להתברג בצמרת הגבוהה אל מול קבוצה שרק רוצה לשרוד עונה נוספת בליגת העל.

באופן קיצוני למדי המשחק שייערך בשבת הקרובה הוא שונה בתכלית והופך לקרב תחתית לכל דבר עקב הסתבכות הירוקים בחלק התחתון של הטבלה. את המפגש הקרוב מכנים באשקלון "המשחק הכי חשוב של העונה". אותו משחק יחתום גם את הסיבוב השני ויכניס את אשקלון וחיפה למעגל משחקי הפלייאוף התחתון, ששם ייחרצו גורלות. במועדון אמנם מודעים ליכולת הרעה של הקבוצה, אך מבינים שבשבת הם יפגשו קבוצה שנמצאת במשבר עמוק לא פחות מהם.

“זו בדיוק ההזדמנות לנצל את הכאוס שמתחולל היום במכבי חיפה. מדובר במועדון גדול שנקלע לעונות קשות, והם מגיעים במומנטום נוראי. אם נדע לעשות את הדברים בצורה נכונה וטובה, אפשר בהחלט גם לנצח”, אמרו במועדון. ארגון האולטראס של מכבי חיפה "הקופים הירוקים" הודיע השבוע כי יחרים את המשחק באשקלון, דבר המהווה יתרון מסוים לכחולים, שכן הקבוצה מהכרמל לא תזכה לעידוד מאסיבי מאוהדיה. בנוסף, אם באשקלון בנו על הכנסה גדולה מהיציע הדרומי, הרי שכעת לא בטוח כלל שהיציע יאוכלס במלואו.

ייטב לוזון עם תעודת הפרו, בקבוצה מחכים לאיילה

בהפועל אשקלון צירפו השבוע לצוות המקצועי את ייטב לוזון, איש מקצוע המחזיק בתעודת פרו. מכיוון שמסאי דגו עדיין מצוי בקורס לקבלת התעודה וטרם אוחז בה, באשקלון נזקקו לשירותיו של איש צוות נוסף שיוכל לעמוד על הקווים ויירשם בטופסי המשחק כמאמן הקבוצה. לצורך העניין, באתר ההתאחדות לכדורגל רשום לוזון כמאמן הקבוצה, ואילו דגו רשום כעוזרו. למרות הצורך בלוזון בשל תעודת הפרו, במועדון ביקשו להדגיש כי מדובר בסמכות מקצועית פחותה מדגו, אך כזה שנחשב לחלק מצוות האימון.

לוזון ודגו. יצעידו את הקבוצה קדימה? צילום: דוברות הפועל אשקלון

לוזון יגיע לאימונים ולמשחקים, יחלק הוראות לשחקנים ויעזור לדגו בכל מה שיתבקש. במועדון היו מי שהתלוצצו על כך שכיוון שלוזון מגיע ממשפחת לוזון המפורסמת, הרי שבמשחק שייערך בפלייאוף בין אשקלון למכבי פתח תקווה, האחרונים יעניקו לאשקלון את המשחק.
בנושא אחר, מי שמראה סימנים של חזרה אחרי חודשים רבים ללא משחק הוא הקשר והכוכב של הקבוצה טל איילה. השחקן התאמן השבוע באופן מלא עם חבריו לקבוצה, ובמועדון מקווים לראות את איילה משתתף במשחקים בעוד חודש ימים במחזור השני של הפלייאוף.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר