ניסים "נינה" דומרני בהארכת מעצרו
ניסים "נינה" דומרני בהארכת מעצרו

השופט בדיון של ניסים דומרני: "לא משוכנע שמדובר בחטיפה"

במהלך דיון בהארכת מעצרו של ניסים דומרני הודה נציג המשטרה כי הסוכן בתיק נחקר על איומים ואף השתמש בסמים לפחות פעם אחת במהלך הפעלתו. "יש פה משהו שלא מריח טוב בלשון המעטה", אמר סנגורו

פורסם בתאריך: 19.2.18 18:58

     

מעצרו של ניסים "נינה" דומרני, בנו של העבריין שלום דומרני הוארך בשלושה ימים. דומרני חשוד במספר עבירות בהן חטיפה של סוכן משטרתי לצורך סחיטה וכן סחיטה באיומים ותקיפה. מעצרו כבר הוארך בשמונה ימים והיום הוא הובא שוב להארכת מעצר כאשר המשטרה מבקשת עוד תשעה ימים. יחד עם דומרני הבן נעצרו עוד למעלה משלושים חשודים, חלקם כבר שוחררו לביתם, וכנגד עשרה מהם כבר הוגשו היום כתבי אישום בעיקר על עבירות סמים.

במהלך הדיון בהארכת מעצרו של דומרני, נשאל נציג המשטרה בדיון, אברה דסאלי, על התנהלות אירוע החטיפה והשיב כי "הסוכן עלה לרכב מרצונו ולאחר מכן במהלך הנסיעה הוא הרגיש סכנת חיים ויש ראיה שמצביעה על כך. לשאלת בימ"ש איפה החטיפה אני משיב שאני משיב שכשהוא היה ברכב במהלך הנסיעה הפעולות שאלה שהוא עלה איתם לאוטו, הבחין שהולך לקרות משהו, ההרגשה שלו לגבי כל הסיפור הזה, הרגיש במצוקה, הרגיש פחד והחליט לקפוץ".

בהמשך נשאל דסאלי על ידי עו"ד רועי אטיאס סנגורו של דומרני הבן על כך שיש שנה הקלטה בה הסוכן מאיים לכאורה ברצח והשיב כי ההקלטה מוכרת למשטרה וכי הסוכן נחקר על כך.

אטיאס שאל גם אם המשטרה יודעת כי הסוכן השתמש בסמים בזמן ההפעלה שלו אך נציג המשטרה סירב להשיב ורק ציין כי" גבי אמינות, לגבי מה הוא עשה ולא עשה, מדובר במבצע סוכן כשהכל מלווה ומגובה באישור הפרקליטות. אם הוא השתמש בסמים או לא או עשה משהו, זה ייבחן בסופו של דבר בתיק החיסיון".

אלא שעורך הדין התעקש ובית המשפט חייב את נציג המשטרה להשיב והוא אמר "היתה פעם אחת שהוא השתמש בסמים, זה למיטב ידיעתי".

אטיאס סיכם את הדיון כשאמר שהסוכן חייב כספים, משמש בסמים, מהמר, יש לנו הקלטות שהוא מאיים על אנשים ברצח. מכאן בימ"ש יבין באיזה סוכן עסקינן. לטענת המשטרה מדובר בסחיטה שנסובה על חוב שהוא לא החזיר, חוב שהיה צריך לקחת כדי להציל עצמו מאנשים שהוא חייב להם בהימורים. אז לטענת המשטרה נותנים לו כסף כדי להחזיר חובות והוא משתמש בכסף כדי להריח את הסמים. הוא עובד בחסות המשטרה, הם כבר יכסו לו את החובות, הכל כדי להפליל את משיב 3 (דומרני)". עוד ציין אטיאס כי זה שהסוכן הגיע מרצונו לאירוע בו נטען כי הוא נחטף, די תמוה, "הוא כבר היה סוכן. הוא יכול היה ללכת למשטרה אבל הם שלחו אותו לתופת. מה אכפת להם לסכן אותו. כל האמצעים כשרים. בימ"ש יבין עד כמה המשטרה חדורת מוטיבציה בתיק הזה. אמרים שקפץ מרכב ושיש לו חבלה קטנה בברך. המשטרה נגועה, עובדת בשיטתיות. יש פה משהו שלא מריח טוב בלשון המעטה".

השופט אבישי כהן ציין לגבי אירוע החטיפה: "כפי שעולה מחומר החקירה לא ננקטה אלימות כנגד הסוכן לאור העובדה שהצליח להימלט במהלך החטיפה", כתב השופט והוסיף עוד: "אינני משוכנע כי בסופו של יום העבירה המיוחסת כעבירת חטיפה אכן תגובש לעבירה כזו וזאת על אף שקיימים אלמנטים הנמצאים בתוך יסודות עבירת החטיפה גם במעשה ההתנהגות המתואר באירוע החטיפה. אולם אין חולק כי המשיב נכנס לרכב בתחילה מרצונו מה שאין בזה כדי להשליך על המשך ההתנהלות ברכב וכן על ההתנהלות לאחר שהצליח לצאת מהרכב בניגוד לרצון אלו שהיו נוכחים בו".

לבסוף הוחלט להאריך את מעצרו של דומרני בשלושה ימים בלבד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר