שחקני אליצור "נתן" אשקלון (צילום: אלכס פרסקובסקי)

כדורעף: אליצור "נתן" אשקלון דוהרת לליגת העל

אחרי שצברה 10 ניצחונות בליגה הלאומית חניכיו של דוד פרידמן חולמים לעלות לליגת העל לכדורעף ומחכים לק.ק תל אביב שתגיע ביום חמישי לאשקלון

פורסם בתאריך: 16.1.18 18:53

     

ביום חמישי הקרוב קבוצת הכדורעף "אליצור-נתן" אשקלון תארח את ק.ק. תל-אביב מתחתית הליגה הלאומית למשחק במסגרת המחזור ה-12 בתקווה לרשום את הניצחון ה-11 בעונה הנוכחית. עד כה לחניכיו של המאמן האשקלוני דוד פרידמן יש 10 ניצחונות והפסד בודד במסגרת הליגה הלאומית, אשר מציבים את "אליצור-נתן" אשקלון בפסגת טבלת הליגה הלאומית עם 29 נקודות והפרש של 4 נקודות ממכבי הוד השרון שבמקום השני.

העונה הסדירה בליגה הלאומית הכדורעף תגיע לסיומה במחזור ה-14, אז אליצור "נתן" אשקלון תארח את מ.כ. בני הרצליה ביום חמישי 1.02.2018 כאשר לאחר מכן ייערכו משחקי הפלייאוף העליון על כרטיס בודד לליגת העל לקראת עונת המשחקים 2018-2019.

קבוצת הכדורעף המקומית ביצעה לקראת העונה הנוכחית שינוי כאשר הוסיפה לשמה הרשמי את שמו של נתן פרידמן, מייסד ענף הכדורעף באשקלון ומאמנה הראשון של הקבוצה שהלך לעולמו באפריל 2016 והיא נקראה על שמו אליצור "נתן" אשקלון.

בתוך כך קבוצת כדורעף נשים "אליצור-נתן" אשקלון תחל השבוע את דרכה במסגרת משחקי הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית במטרה לשמור על מקומה בליגה לקראת העונה הבאה. לאחר שני משחקי חוץ ברציפות בתחילת הטורניר תחזור הקבוצה האשקלונית למגרש הביתי ביום ד' 31.01.2018 כאשר תתמודד מול מכבי נווה שאנן חיפה (20:00 אולם ספורט "אגמים").

משחקי הבית של קבוצת הכדורעף "אליצור-נתן" אשקלון נערכים באולם ספורט 'אגמים' בימי חמישי בשעה 20:30.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר