הפועל אשקלון במשחק האחרון. צילום: אורי קריספין

“אשקלון אמורה להוקיע את איבנצ’יץ’”

שוב החלוץ ג’וסיפ איבנצ’יץ’ מורחק מהמגרש, ושוב אשקלון נותרת בנחיתות מספרית. הפעם זה אף עלה לה בהפסד שמותיר אותה כבר מחזור שישי במקום ה-11

פורסם בתאריך: 5.1.18 10:21

     

כבר שישה מחזורים שהפועל אשקלון דורכת במקום ה-11. הבעיה היותר גדולה שלה היא שכבר 11 מחזורים היא לא מצליחה לייצר אפילו ניצחון אחד. אמנם היא השיגה תוצאות יפות מול קבוצות עדיפות עלייה, אך היו אלה תוצאות תיקו שלא מניידות אותה לכאן או לכאן.

אשקלון יכולה להישאר מדי שבוע עם המחמאות, אך בסיום העונה בשעת הסיכומים והחישובים, היא עלולה למצוא את עצמה בליגה הלאומית. ההפסד הדרמטי של אשקלון לבאר שבע בתחילת השבוע הביא את קלחת התחתית לנקודת רתיחה. אם נאמר את האמת, גם תיקו לא היה משרת את אשקלון, בטח במחזור שבו אשדוד ועכו מנצחות. להפתעת רבים, במועדון גילו אפתיות מסוימת לאחר ההפסד לבאר שבע. נדמה כי המאמן יובל נעים השלים במהרה עם ההפסד, ולהבדיל מהפסדים קודמים, הגיב באיפוק בסיום.

איבנצ'יץ'. אדום חסר אחריות. צילום: אורי קריספין

עם זאת, אחד שלא מתכוונים לגלות כלפיו סלחנות הוא החלוץ ג’וסיפ איבנצ’יץ’ שנהג בחוסר אחריות והורחק בכרטיס צהוב שני. השחקן הותיר את קבוצתו עם 10 שחקנים, ואותו כרטיס אדום שנשלף לעברו היה באוויר כבר במהלך המשחק. “השחקן ממשיך להוכיח שהוא לא מעוניין להישאר פה”, הגיבו האוהדים לאחר המשחק. “אשקלון אמורה להוקיע שחקן כזה. הוא יותר עושה נזק מאשר מועיל”.

במועדון מתחילים להפנים כי לא יהיה מנוס מלחזק את הקבוצה בחלון ההעברות שנפתח כבר השבוע ומנגד לדלל את הסגל. הדעה הרווחת היא ששחקנים כמו שרון גורמזנו, סער בנבנישתי, שון מלכה ועודד גביש לא משדרגים את הקבוצה ולא מביאים את הערך המוסף מספסל המחליפים. דוד מנגה, שעליו כבר פורסם בתקופה האחרונה, צפוי לנחות בארץ ולחתום באופן רשמי במועדון. מנגד, מתנהל משא ומתן גם עם החלוץ דובב גבאי מקבוצת בני יהודה.

בנבנישתי וגורמזנו. לא מתאימים. צילום: אורי קריספין

בתוך כך, משחק החוץ ביום שני הקרוב מול הפועל עכו הופך להיות מפגש תחתית לוהט על שש נקודות. כך יהיה גם במחזור שלאחר מכן מול הפועל רעננה בבית. במועדון מבינים שעל מנת לברוח ממאבקי הירידה ולנשום אוויר עליהם לצבור במשחקים הללו לפחות ארבע נקודות.

קבוצת הנוער בקרשים

קבוצת הנוער של הפועל אשקלון ממשיכה ביכולת הגרועה שלה מתחילת העונה ובקצב צבירת נקודות מביש. אחרי ההפסד בשבת האחרונה, 1:0 לבית”ר ירושלים במשחק העונה שלה, אשקלון מוצאת את עצמה במקום האחרון בטבלה עם ארבע נקודות בלבד ועם נתונים לא פחות ממזוויעים.

קבוצת הנוער. אילוסטרציה: גייל מיכאלי

קשה כמובן להאשים במצב את ברוך דגו, המאמן הדי טרי, או להפיל עליו את תיק הכישלון לאחר שמונה לתפקיד רק לפני חודש ימים. מי שצריכים לספק את ההסברים הם מנהלי המחלקה, שלא מצליחים להרים את הקבוצה מהקרשים ולתת את הפתרונות למצב. כרגע הקבוצה האשקלונית רחוקה שמונה נקודות מהקו האדום, ורק נס יעזור לה לתפוס מקום במבחני ההישארות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר