1:1 קצבי בין הפועל אשקלון למכבי נתניה

הפועל אשקלון ומכבי נתניה סיפקו משחק ללא הגנות אך עם הרבה הנאה לצופים. דיא סבע כבש בדקת החמישית, מושיקו לוגסי כבש בדקה ה-72 את שער הבכורה שלו מבישול של אייל משומר וקבע חלוקת נקודות

פורסם בתאריך: 2.12.17 20:17

     

לפני כחודש, המחזור ה-13 שמפגיש בין מכבי נתניה להפועל אשקלון באצטדיון סלה, היה מוגדר כ'גמר הפיקנטי על תואר הפתעת הליגה'. כעת לאחר שאשקלון דעכה ונתניה המשיכה להפתיעה, ברור לכולם מי הפתעת הליגה. גם ליובל נעים שאמר זאת בפה מלא אמש.

כבר בדקה החמישית מכבי נתניה עושה שמות בהגנת הפועל אשקלון, ערן לוי מצא בכדור חופשי את מלך שערי הליגה העונה,  דיא סבע שכבש את שערו ה-11. בדקה ה-12 רמזי ספורי מהתל בהגנת מכבי נתניה ובועט כדור מסובב לשערו של דני עמוס אך הכדור חולף סמוך לקורה הימנית.

הפועל אשקלון המשיכה ללחוץ את השער אך לא הייתה מדויקת מספיק, לאחר שהרמות של משומר וספורי לא מצאו ראש אשקלוני שיכניס את הכדור לשער. בדקה ה-30 ערן לוי שוב קיבל כדור חופשי נח מ-25 מטר אך בעט החוצה.

בדקה ה-43 איינוגבה אחז בידו כדור שהגיע אליו מרגל אשקלונית ונתניה קיבלה כדור חופשי מתוך הרחבה. לוי ניגש לכדור אך בעט לידיו של איינוגבה. תוצאת המחצית 1:0 לנתניה.

בדקה ה-53 כדור חופשי של ראלי מצאצאת ראשו של ספורי שנגח קרוב לקורה ופספס הזדמנות לכבוש. בדקה ה-60, מתפרצת קטלנית של מכבי נתניה כמעט סגרה את הסיפור. ערן לוי רץ עם הכדור באגף השמאלי ומצא את סבע שמול שער חשוף בעט גבוה. החמצת העונה ללא ספק.

דקה 72, אשקלון באה על שכרה. הרמה מצוינת של שחקן הרכש, אייל משומר מוצא את ראשו של השחקן הנמוך ביותר של אשקלון, מושיקו לוגסי שנוגח מקרוב לרשתאת שער הבכורה שלו באשקלון. 1:1 מוצדק.

דקה לאחר מכן, ערן לוי מגיע למצב נוח בתוך הרחבה אך איינוגבה הדף לקרן. המשחק המשיך להיות משוחק מחוף לחוף אך שתי הקבוצות לא הגיעו למצבים מסוכנים ליד השער.

דקה 92, רמזי ספורי מסתובב יפה על בן צעירי ובועט מעל החיבורים. הזדמנות מצוינת לאשקלון.

צפו בתקציר או במשחק המלא: באדיבות מנהלת הליגות לכדורגל

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר