דו"ח תנועה. צילום: דוברות המשטרה

מבצע תנועה: יותר מ- 70 דו"חות ביום אחד

המשטרה יצאה למבצע אכיפה נרחב ברחובות העיר. מלבד הנהגים שהיו על הכוונת, הפעם גם הולכי רגל חטפו דו"חות. אבל סיכום המבצע דווקא התהדר ב'דג השמן' שנתפס נוהג ברחובות העיר ומחר יובא בפני שופט

פורסם בתאריך: 30.11.17 21:42

     

נהגים רבים הבחינו היום בניידות המשטרה הפזורות ברחבי העיר ואוכפות את חוקי התנועה. עשרות שוטרים ומתנדבים נטלו חלק בפעילות שבסופה נערמו יותר מ-70 דו"חות תנועה. לדברי המשטרה התרכזו השוטרים בעבירות תנועה המהוות סיון לציבור משתמשי הדרך ועבירות היסח הדעת.

מתוך כל הכמות: 11 דו"חות ניתנו לנהגים שנתפסו משתמשים בטלפון הנייד במהלך הנהיגה, 12 דו"חות לנהגים אשר נצפו כשהם לא נותנים זכות קדימה להולכי רגל במעברי חציה ו-17 דו"חות ניתנו אפילו להולכי רגל שלדברי המשטרה לא נקטו זהירות, כמו מעבר שלא מבעבר חציה או חציית מעבר חציה באור אדום להולכי רגל.

נהגת, תעצרי בצד. אילוסטרציה: פוטו יוסי את עוזי

עוד ידעו במשטרה לספר על תושב אשקלון בן 59 שרישיון הנהיגה שלו אינו בתוקף כבר 11 שנים. בדיקה במסוף המשטרתי גילתה לשוטרים שמדובר בעבריין תנועה סדרתי: בעשרות השנים האחרונות פסל בית המשפט את רישיון הנהיגה שלו 10 פעמים בסך מצטבר של מעל ל-20 שנות פסילה. ולא זו בלבד אלא שגם תוקף רישיון הרכב שבו נהג פקע לפני כשנה וחצי, מה שאומר שהוא גם נסע ללא תעודת ביטוח בתוקף.

״מדובר בנהג לו עבר תחבורתי למכביר, נהג שאינו חושש להמשיך לנהוג על אף שרישיון נהיגתו פקע לפני מעל לעשור שנים ולחובתו פסילות רישיון רבות" מסרו הערב ממשטרת אשקלון "נהג כזה מהווה סיכון לציבור ולכן אנו נפעל למיצוי מהיר של הדין עמו״. לאור חומרת המעשים הנהג נעצר במקום, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ובסיומה נכלא. רכבו הושבת ומחר, יום שישי, הוא יובא בפני בית המשפט.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר