תומר גלאם בועט בעונות הקודמות. צילום: אלדד עובדיה
תומר גלאם בועט בעונות הקודמות. צילום: אלדד עובדיה

היום ב-15:00: בעיטת הפתיחה לעונה ה-15 של ליגת כדורגל חופים באשקלון

ליגת כדורגל חופים של אשקלון, תחגוג הקיץ עונה מספר 15. צוות 3 תעניק גם השנה את החסות הראשית לטורניר שיתקיים החל מהיום ומידי יום שישי בחוף דלילה ובשיתוף המחלקה לספורט של עיריית אשקלון. את בעיטת הפתיחה של הטורניר יקיים כנהוג, ראש העירייה

פורסם בתאריך: 6.8.21 12:07

     

ליגת כדורגל חופים של אשקלון, שהפכה ללא ספק למרענן הרשמי של חודשי הקיץ החמים בעיר, תפתח היום החל מהשעה 15:00, בחוף דלילה ותמשך חודש ימים.

הטורניר ייפתח בבעיטת פתיחה, שיבעט כנהוג בכל עונה, ראש העירייה, תומר גלאם. בטורניר עצמו יתחרו שמונה קבוצות על תואר האליפות ואין ספק שתחרויות אלו ימשכו אחריהן אוהדי ספורט רבים בכל יום שישי של חודש אוגוסט.

ליגת כדורגל חופים בעונות הקודמות. צילום: אלדד עובדיה

את הליגה ינהל השופט הבינלאומי גל לייבוביץ', תושב אשקלון ומי שנמנה עם בכירי שופטי הכדורגל של ישראל.

"רצועת החוף של אשקלון עוברת מהפכה של ממש, עם פיתוח מואץ של מרכזי בילוי, נופש ופנאי, טיילת עם שבילי הליכה ושבילים לרוכבי אופניים ועוד שורה של פרוייקטים שישדרגו עוד יותר את אשקלון", מסר גלאם, "ליגת כדורגל החופים של אשקלון היא מסורת מדהימה שאנו דואגים ונדאג לשדרג ולהשקיע בה את מירב המשאבים והמאמצים בכל שנה, כמו גם השנה".

מנהל המחלקה לספורט בעיריית אשקלון, מרסלו בורדמן, בירך אף הוא על היוזמה: "אין ספק שבטורניר החופים של אשקלון מושקעת המון מחשבה, המון זמן ולא מעט משאבים. אנו במחלקה לספורט גאים בטורניר החופים ומברכים כל יזם שיסחוף אחריו את הספורט בעיר קדימה".

דורון נקשרי, חבר מועצת העיר והממונה על הספורט בעיריית אשקלון, הוסיף: "ליגת כדורגל החופים של אשקלון היא פרויקט מרשים, המקרב סביבו עשרות שחקני כדורגל, כוכבי עבר, הווה ועתיד ומאות צופים שמגיעים בימי הקיץ ליהנות מחוף ים מטופח, ממוסיקה טובה ומצפייה בכדורגל. אין ספק שהטורניר הולך ומשתבח עם השנים וכולי תקווה כי גם בשנים הבאות נדאג לטפח את ענף הכדורגל חופים ונירתם ככל שניתן על מנת שהמסורת הזו באשקלון תימשך עוד שנים ארוכות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר