דיאנה ויסמן. צילום: ניר קידר
דיאנה ויסמן. צילום: ניר קידר

"גאה ונרגשת": האצנית האשקלונית דיאנה ויסמן תייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו

היא שוב עושה את זה ושוב כובשת עוד פסגה - האצנית דיאנה ויסמן תייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריצה ל-100 מטר לראשונה מזה 37 שנים. "מגיל קטן חלמתי ושאפתי להשתתף במשחקים האולימפיים", כתבה היום ויסמן

פורסם בתאריך: 4.7.21 23:24

     

"אולימפיאדת טוקיו 2020 אני בדרך", כך הכריזה היום האצנית דיאנה ויסמן, לאחר שהתבשרה באופן רשמי כי תייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו בריצה ל-100 מטר. זאת לאחר שהשיגה את הקריטריון הנדרש למשחקים האולימפיים.

מדובר בהישג מיוחד מאחר והיא תהיה האצנית הישראלית הראשונה שתייצג את ישראל במשחקים אולימפיים בריצות קצרות, מאז אולימפיאדת לוס אנג'לס בשנת 1984.

ויסמן, בת ה-22, מתגוררת באשקלון היא אצנית עטורת הישגים, כיום היא אלופת ישראל ב-100 מטר, והיא גם מחזיקה בשיא הישראלי לריצת 100 מטר – 11.25 שניות בלבד.



"מגיל קטן חלמתי ושאפתי להשתתף במשחקים האולימפיים, שנה אחרי שנה התקדמתי נשמתי וחישבתי את הדרך", כתבה היום ויסמן, "אחרי שבירת השיא המיתולוגי של אסתר רוט-שחמורוב הרגשתי את הרעב האש בעניים וידעתי שאני קרובה מתמיד. עונות 2020-2021 מאתגרות ושונות, תחרויות במציאות מלחיצה הסגרים, סגירת גבולות ישראל, שיבושים בתוכניות. למרות כל הקשיים והמכשולים הצלחתי להשיג את הקריטריון האולימפי".

דיאנה ויסמן עם אסתר רוט שחמורוב. צילום: ניר קידר

דיאנה ויסמן עם אסתר רוט שחמורוב. צילום: ניר קידר

"אני גאה ונרגשת להיות הראשונה שתייצג את המדינה במשחקים האולימפיים בריצות קצרות מאז אולימפיאדת לוס אנג׳לס 1984", כתבה ויסמן, "תודה רבה לכל מי שתומך בי לאורך כל הדרך".




רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר