יוסי כהן
יוסי כהן

המשטרה: "ההרחקה של האוהד היא דבר מוגמר"

במשטרה ממשיכים להתעקש על הרחקתו של האוהד שעל פי החשד איים על מחזיק תיק הספורט, יוסי כהן

פורסם בתאריך: 1.9.17 10:20

     

משטרת ישראל הודיעה ביום חמישי שעבר כי אוהד הפועל אשקלון, תושב העיר בן 28, עוכב בשעות הלילה לחקירה ואף הורחק ממגרשי הכדורגל למשך 30 יום. העילה: איומים חוזרים ונשנים על חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט יוסי כהן.

היה ניתן למנוע את הפרשה בדלתיים סגורות. יוסי כהן. צילום: יח"צ

על פי הודעת המשטרה, הסיבה לאיומים אלו נעוצה בפיטוריו של יושב ראש הקבוצה הקודם איתן קסנטיני, אשר כידוע כהן תמך בפיטוריו ואף התקוטט עמו תקשורתית לא פעם. אותו אוהד אשר בחר לפרוק את זעמו על כהן נהג לסמס לו הודעות חריפות ובפעם נוספת לאיים עליו בשיחת טלפון. פנייתו של כהן למשטרת ישראל והגשת התלונה נגד האוהד זכו לתגובות חלוקות בקרב אוהדי הספורט בעיר.

יש הטוענים מהיכרות אישית כי מדובר באדם טוב שפעל מתוך כעס, וכי איומיו לא היו מגיעים לכדי מימוש, ואף סבורים כי היה ניתן לפתור זאת בדלתיים סגורות ללא צורך לפנות למשטרה. האוהד מוכר היטב להנהלת הקבוצה, שיכלה גם היא מצדה לערוך בירור ולפתור את הנושא.

מנגד, מקורביו של חבר המועצה מספרים כי כהן חיפש לשים קץ לפרשה שהעיקה עליו, ולכן בחר בהגשת התלונה. מקורב לאוהד סיפר ל"כאן דרום": "מאז פיצוץ הפרשה והפרסומים בכלי התקשורת הוא נמצא במצב לא טוב. הקבוצה בשבילו זה הכול בחיים, ולקחו את זה ממנו. אני בטוח שהוא לא חשב שזה יגיע למצב שיוסי יתלונן עליו ושירחיקו אותו מהמגרשים, בדיעבד הוא היה נמנע מזה".

גורם במשטרה אמר ל"כאן דרום": "אנחנו לא מוכנים ולא יכולים לעזור לאותו אוהד. ההרחקה שלו היא דבר מוגמר, גם אם מר יוסי כהן יחליט לבטל את התלונה, זה כבר לא יעזור".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר