תלמידי צור ברק ביום המעשים הטובים
תלמידי צור ברק ביום המעשים הטובים

שבוע המעשים הטובים של אורט צור ברק

במשך שבוע שלם עשו תלמידי צור ברק פעילויות למען הכלל. הם ניקו את רחבת בית הספר, טיפחו את גן תמר הממוקם בסמוך לבית הספר, העניקו משלוחי מנות לילדים חולים בביה"ח ברזילי באשקלון ועוד

פורסם בתאריך: 22.3.24 12:18

     

תלמידי אורט צור ברק ציינו את יום המעשים הטובים במשך שבוע שלם של פעילויות התנדבותיות למען הקהילה.

 

הם החלו בטיפוח סביבת בית הספר. התלמידים קיבלו משימות כגון איסוף פסולת, טיפוח הגינה, ניקיון הכיתות, וסידור ספריות בית הספר, בנוסף הציעו התלמידים להנהלה רעיונות נוספים לשיפור הסביבה בה הם לומדים.

תלמידי צור ברק ביום המעשים הטובים

תלמידי צור ברק ביום המעשים הטובים

בהמשך השבוע יצאו תלמידי כיתה ט' בליוויה של יועצת בית הספר טלי יונה והמחנך הלל ראובן לביקור מיוחד בבית החולים "ברזילי" באשקלון, שם חילקו מתנות לילדים המאושפזים ודאגו למשלוח מנות מפנק לצוות הרפואי. התלמידים הפגינו רגישות ואכפתיות כלפי הילדים החולים וההורים המלווים אותם. הם גרמו לילדים המאושפזים לחייך והפיחו בהם תקווה. המפגש המרגש לא רק שימח את הילדים אלא גם העשיר את התלמידים בערכים חשובים של נתינה, הכלה וסולידריות.

בפעילות נוספת יצאו תלמידי כיתות ט'-י' לטפח את גן תמר, הנמצא סמוך לבית הספר. הגן על שם תמר קרליבך-ספיר ז"ל שנרצחה בפיגוע. התלמידים המשיכו את הפרויקט שהחל בשנה שעברה – ניקו, צבעו ותיקנו את המתחם לזכרה של תמר.

"שבוע המעשים הטובים בתיכון אורט צור ברק ממחיש את החשיבות שמייחסת המערכת לערכים של התנדבות, סולדיריות ועשיה למנען הקהילה", ציינה מנהלת בית הספר סיגל כהן. "אנו גאים בתלמידנו על התגייסותם למען מטרות נעלות אלו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר