המורה מיכל דרוקמן יוגב
המורה מיכל דרוקמן יוגב

ערבות הדדית: תלמידות אורט צור ברק סייעו בכביסות לחיילי מילואים

תיכון אורט צור ברק הצטרף למאמץ המלחמתי עם יוזמה מיוחדת של אחת המורות, שגייסה תרומה של שתי מכונות כביסה לשני בסיסים בדרום, והירתמותן של שתי תלמידות שנסעו לאחד הבסיסים, סייעו בכביסות לחיילי המילואים וגם דאגו לאוכל ושתיה. מנהלת בית הספר סיגל כהן: "רוח ההתנדבות היא חלק מערכיו החשובים של בית הספר ואני שמחה שהתלמידים הולכים בדרך זו"

פורסם בתאריך: 22.10.23 16:58

     

יוזמה מיוחדת מתיכון אורט צור ברק ומורה מבית הספר יצאה לפועל לפני מספר ימים, במסגרתה נתרמו שתי מכונות כביסה לבסיסי צה"ל, ותלמידות בית הספר נסעו הישר לבסיס בדרום כדי לסייע בכביסות לחיילי המילואים.

 

 

אין ספר כי הימים שעוברים על מדינת ישראל מראים את הצד החיובי והיפה בעם, עם אינספור תרומות וערבות הדדית מכלל חלקי האוכלוסייה. גם באורט צור ברק כאמור לא שכחו את החיילים, וביוזמת המורה מיכל דרוקמן יוגב, יצא לפועל מבצע כביסה. המורה השיגה תרומה של שתי מכונות כביסה בעזרת אזרחים מתנדבים, שנתרמו לשני בסיסים בדרום.

תלמידי צור ברק מעמיסים את מכונות הכביסה שנתרמו לבסיסי צהל

תלמידי צור ברק מעמיסים את מכונות הכביסה שנתרמו לבסיסי צהל

בנוסף, שתי תלמידות מבית הספר – ליאל אסרף ותאיר אסרף תלמידות כיתות ט ו-י' החליטו להירתם למאמץ המלחמתי ונסעו לאחד הבסיסים בדרום, סייעו בכביסות לחיילי המילואים ואף דאגו להם לאוכל ושתיה שחיממו לכם את הלב, וגם קיבלו בחזרה תגובות חמות.

"צריך להבין שלפני שאנחנו מורים אנחנו אזרחים ישראליים שרוצים לעזור", אמרה המורה מיכל. "שמעתי על הצורך בכביסה בקרב חיילי המילואים, לשמחתי בעזרת אזרחים מתנדבים השגתי מכונות שישמשו אותם בעת הקשה הזו".

"אני גאה ושמחה ביוזמות שמגיעות מהצוות ומתלמידות בית הספר לעזרה לחיילים בתקופה זו. רוח ההתנדבות היא אחד מערכיו החשובים של בית הספר ואני שמחה שהתלמידים הולכים בדרך זו", הוסיפה מנהלת בית הספר סיגל כהן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר