סדנת אמנות באורט צור ברק במסגרת רפורמת החינוך היוצר
סדנת אמנות באורט צור ברק במסגרת רפורמת החינוך היוצר

"למידה מחוץ לקופסא": אורט צור ברק מיישם את רפורמת החינוך היוצר

תיכון "אורט צור ברק" נבחר על ידי משרד העבודה להשתייך לרפורמת החינוך היוצר. השבוע נערכה פעילות ראשונה בסגנון האמן חנוך פיבן, בה יצרו התלמידים ויצאו מחוץ לקופסה. סיגל כהן, מנהלת בית הספר: "בית הספר הוא איכותי מקצועי ומוביל וככזה הוא זכה להצטרף לתוכנית המובילה- החינוך היוצר"

פורסם בתאריך: 22.9.23 10:20

     

תלמידי אורט צור ברק התנסו בימים האחרונים בצורה לימוד שונה במסגרת סדנה מרתקת בהשראת האמן חנוך פיבן. הסדנה התאפשרה לתלמידים בזכות זכייתו של התיכון להשתייך לרפורמת החינוך היוצר, שמטרתה להקנות לתלמידים למידה מעצימה, המותאמת למאה ה-21.

 

משמעותה של הרפורמה היא מתן כלים שונים לתלמידים שיאפשרו מוביליות חברתית, לאחר לימודי התיכון, העצמת התלמידים באמצעות פעילויות שונות ומגוונות, ושיפור ושדרוג מעמדו של החינוך המקצועי. החינוך היוצר מממש את הפוטנציאל של התלמידים, ומאפשר למידה שתסייע לתלמידים ליצור, ליזום, להקים עסק וליצור רווח כלכלי. כל זאת מתרחש בראיה כי האדם הוא במרכז, הן התלמידים והן הצוות. בית הספר יקנה לתלמידים מיומנויות וכישורים ויפתח בפני הבוגרים אפשרויות רבות יותר בעתיד כגון יזמות עסקית והשתלבות במיזמים עסקיים בתעשייה וכך למעשה יעניק להם כלים של מוביליות חברתית לאחר סיום בית הספר והשרות הצבאי.

אורט צור ברק. צילום: אורטל וקנין

אורט צור ברק. צילום: אורטל וקנין

כאמור, במסגרת זו השבוע התנסו בבית הספר בסדנא מרתקת בסגנון חנוך פיבן. פיבן הוא אמן שלוקח מוצרים שונים ויוצר מהם יצירות שונות ומגוונות. יועצת בית הספר טלי יונה העבירה פעילות בבית הספר וכך נוצרו יצירות מרתקות בעזרת חומרים שונים. "הייתה חוויה מרתקת ומעצימה. זו דרך חווייתית להעביר וללמוד דרך יצירה", סיפרה יונה.

"בית הספר 'אורט צור ברק' הוא בית ספר איכותי מקצועי ומוביל וככזה בית הספר זכה להימנות עם בתי הספר המחדשים של משרד העבודה ולהצטרף לתכנית המובילה – החינוך היוצר. ברוח התכנית ועם חשיבה מחוץ לקופסא נערכה הפעלה ויצירה בסגנונו העיצובי של חנוך פיבן", ציינה מנהלת בית הספר סיגל כהן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר