הרצאתו של רועי צאיג באורט צור ברק
הרצאתו של רועי צאיג באורט צור ברק

"לא מספיק לרצות, צריך להחליט": הרצאתו של איש היח"צ רועי צאיג לתלמידי אורט צור ברק

איש יחסי הציבור רועי צאיג הרצה בפני תלמידי אורט צור ברק על מוטיבציה ורצון לשרת שירות משמעותי בצה"ל כנגד כל הסיכויים. מנהלת בית הספר: "התלמידים קיבלו ערך מוסף שהשאיר אצלם מסרים חשובים, גם הרבה לאחר ההרצאה"

פורסם בתאריך: 24.5.23 22:42

     

לקראת הכנתם לשירות הצבאי, הגיע השבוע רועי צאיג, איש יחסי ציבור, להרצות בפני תלמידי אורט צור ברק על סיפורו האישי ועל קבלתו לשירות משמעותי בצה"ל כנגד כל הסיכויים. על הדרך הם קיבלו זריקת מוטיביציה לקראת השירות, וגם לחיים.

 

 

צאיג, בעל משרד היח"צ 'צאיג תקשורת' נשוי ואב לשלושה, גדל במושב גני טל שבגוש קטיף. בהרצאת הדגל שלו "לא מספיק לרצות, צריך להחליט", הוא סיפר לתלמידים על עצמו, בתור ילד, כשסייע בפרנסת המשפחה ועזר לאביו לנקות את בית הספר האזורי לאחר שנקלע לקשיים. לקראת שירותו הצבאי גילה צאיג כי שתי עצמות בכף רגלו אינן מחוברות והוא לא יוכל לשרת ביחידה קרבית. צאיג לא ויתר ועשה הכל כדי לשרת ביחידה קרבית ואף השיל 25 ק"ג ממשקל גופו. הוא הצליח, והשלים שירות מלא כלוחם ביחידת "אגוז" ואף ביצע פעילות מבצעית מסוכנת ומורכבת בדרום לבנון טרם נסיגת צה"ל מרצועת הביטחון.

לאחר שסיים תואר ראשון עבד כעיתונאי וכאיש יח"צ, ואף שימש כדובר עיריית בת ים בפועל במשך כשנה. בהמשך הקים את משרד יחסי הציבור 'צאיג תקשורת', ובנוסף הוא גם מרצה, שדר רדיו, ומעביר תכניות חוסן צבאי ייחודיות לבני נוער.

התלמידים היו מרותקים במשך ההרצאה ויצאו ממנה מלאי השראה. "הסיפור של רועי מדהים" סיפר אחד התלמידים, "הייתי מרותק בהרצאה ולי באופן אישי זה העלה מאוד את המוטיבציה לשרות קרבי משמעותי בצה"ל".

"אנו מנסים תמיד להביא מרצים ותכנים מעניינים במיוחד מהם התלמידים יכולים לשאוב הרשאה ולקבל כלים לחיים", אמרה מנהלת בית הספר סיגל כהן. התלמידים קיבלו ערך מוסף שישאיר אצלם מסרים חשובים, גם הרבה לאחר ההרצאה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר