סדנת אגרוף באורט צור ברק
סדנת אגרוף באורט צור ברק

אלימות או אמנות? סדנת אגרוף יצירתית במיוחד באורט צור ברק

סדנת אגרוף המיועדת לטיפול באגרסיות, הועברה באורט צור ברק, במהלכה חבטו התלמידים עם אגרופיהם בבד קנבס כשידיהן צבועות, ובכך יצרו יצירת אמנות צבעונית, מעוררת השראה והמון מחשבה

פורסם בתאריך: 5.3.23 09:36

     

סדנה ייחודית הועברה בבית הספר "אורט צור ברק" בג'וליס: "אגרוף בצבע", שמטרתה לחבר בין אגרסיות של בני נוער לבין אמנות. על פי הסדנה, כשהאגרוף מכוון לקנבס, ולא לאדם, יכולה להיווצר יצירת אמנות מעניינית. איך?

את הסדנה העביר גיא אופיר, גרפיקאי לשעבר, שלקח את האמנות שלו למקום אחר ומיישם אותה כיום עם סנדת OTD לילדים ובני נוער, במהלכה הוא מלמד אגרוף, בצורה שונה.

סדנת אגרוף באורט צור ברק

סדנת אגרוף באורט צור ברק

תחילת הסדנה שהועברה בצור ברק הייתה בשיחה עם התלמידים על אלימות והשלכותיה. בהמשך התאמנו התלמידים באגרוף ברמה פשוטה, ולאחר מכן הם מרחו צבע על כפפות האגרוף, ובאמצעות חבטות אגרוף על בד הקנבס, נוצרה יצירת אמנות בהשראת יצירותיו המפורסמות של האמן ג'קסון פולוק.

"הסדנא הייתה מעולה, וכל בית הספר השתתף בה. "הילדים לאט לאט התחברו ושיתפו פעולה באופן מלא", סיפר אופיר. "היה מצוין. הם הבינו את החשיבות של מניעת אלימות, ואת ערכי הספורט.

תיכון אורט צור ברק. צילום: אורטל וקנין

תיכון אורט צור ברק. צילום: אורטל וקנין

"אנחנו משתדלים לגוון ולהביא פעילות איכותית מעניינת ולא קונבנציונלית לבית הספר כל הזמן", התייחסה לנושא מנהלת בית הספר סיגל כהן. "הילדים קיבלו מקום להוציא אגרסיות ואנרגיות ובד בבד ללמוד על כך שאין מקום לאלימות -מה שתואם את ערכי בית הספר. הילדים נהנו וקיבלו המון ערך מהסדנא וזה מה שחשוב".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר