זירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה

טרגדיה בכביש: בן 60 מאשקלון יצא לבדוק תקלה ברכבו ונדרס למוות

ההרוג, הוא נהג מיניבוס שנסע בכביש ויצא לבדוק תקלה ברכבו. רכב חשמלי פרטי התנגש בו והוא נהרג במקום. נוסעי הרכב, אף הם מאשקלון, נפצעו באורח קשה ופונו לבית החולים כשהם מורדמים

פורסם בתאריך: 7.2.23 09:20

     

הבוקר התרחשה תאונת דרכים קשה בכביש 3 סמוך למשואות יצחק כאשר נהג של רכב הסעות, תושב אשקלון, כבן 60 יצא לבדוק תקלה שהתרחשה ברכבו. אלא שאז התנגש בו כלי רכב פרטי ומותו נקבע במקום על ידי חובשים ופראמדיקים של מד"א.

גם הנוסעים ברכב הפרטי, בני 20 מאשקלון, נפצעו באורח קשה  ופנו לקבלת טיפול בבית החולים ברזילי.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה הקשה.

צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה

פראמדיקים במד"א קובי זלצר ואורין עוזרי וחובש רפואת חירום במד"א בן ציון טטרו סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים קשה בין מיניבוס (ריק מנוסעים) לרכב פרטי, אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שנהג המיניבוס היה מחוץ לרכב, נפגע מהרכב הפרטי ונלכד תחתיו הוא היה מחוסר הכרה, ללא סימני חיים עם פגיעה רב מערכתית ולאחר בדיקות רפואיות קבענו את מותו. ברכב הפרטי נלכדו 2 גברים בשנות ה-20, כשהם מחוסרי הכרה עם פגיעה רב מערכתית. יחד עם כוחות הכיבוי חילצנו אותם מהרכב תוך כדי טיפול רפואי ופינינו אותום לבית החולים כשהם מורדמים ומונשמים במצב קשה".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אלנדיב תם וידידיה קמרי חובשי איחוד הצלה מסרו: "לדברי עוברי אורח מדובר בנהג רכב הסעות שיצא מרכבו (עקב תקלה) ונפגע מרכב. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע לשני צעירים ששהו ברכב (שפגע בהולך הרגל) ומצבם מוגדר קשה".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה מציינים כי ראוי ומומלץ לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בעת עצירה בשול הכביש ולהימנע ככל הניתן מעצירה בשולי הכבישים, מה שגורם למרבה הצער לתאונות קשות שחלקן קטלניות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר