יום המילה הטובה באורט צור ברק
יום המילה הטובה באורט צור ברק

מודים אפילו לרס"ר: תלמידי אורט צור ברק בג'וליס ב'יום המילה הטובה'

תלמידי אורט צור ברק ציינו את 'יום המילה הטובה' ויצאו לפעילות הוקרת האנשים המסייעים להם ביומיום, הכינו ארוחות בוקר, חילקו מתנות וגם קרמבואים לכל מי שמגיע לו. מנהלת בית הספר: "אין חשוב מזה"

פורסם בתאריך: 5.2.23 22:32

     

מיזם 'יום המילה הטובה' ברשת אורט צוין בבה"ס אורט צור ברק בגו'ליס בפעילות מוערכת במיוחד. תלמידי בית הספר יצאו להודות לכל מי שמסייע להם בחיי היומיום והכינו עבורם הפתעות משמחות.

מדי שנה מציינים ברשת אורט את יום המילה הטובה על מנת להעצים ולהטמיע את המשמעות של מילה טובה. במסגרת פעילויות אלו מודים התלמידים לצוות החינוכי, לוועד ההורים, לעובדי המנהלות של בתי הספר השונים ועוד. "יום המילה הטובה" מהווה את אחד מימי השיא בכל שנת לימודים והיא מסורת ברשת אורט. ההבנה כי אמנם ציונים והישגיות זה חשוב, אבל יחד עם זאת חשובה גם  הטמעת ערכים ודרך ארץ.

יום המילה הטובה באורט צור ברק

יום המילה הטובה באורט צור ברק

באורט צור ברק יצאו תלמידי מועצת התלמידים עם הרכזת החברתית אביטל טויטו להכין ארוחת בוקר לקבסי"ם (קציני/ות ביקור סדיר) מקריית גת, כדי להודות להם על שיתוף הפעולה ארוך השנים עם בית הספר. הקבס"ים פועלים במשך כל השנה, על מנת להפנות ילדים המתאימים ללמוד בבית הספר שמבטיח אופק תעסוקתי ובית חם בימי לימודי התיכון.


בנוסף שאר התלמידים חולקו לקבוצות, ויחד עם מורים מלווים יצאו לחלק מתנות מעשי ידיהם של התלמידים  עם מילים טובות ומפרגנות למפקדת בסיס ג'וליס שבשטחו נמצא בית הספר, לאחראי חדר האוכל, לרס"ר הבסיס ולצוות המנהלה. הם לא הסתפקו בכך וגם חילקו קרמבואים כראוי לחורף שהגיע, לכל חיילי הבסיס, כשהם מודים להם על שיתוף הפעולה עם בית הספר במהלך כל השנה.

קרמבו זו הדרך הכי טובה לומר תודה. תלמידי אורט צור ברק ביום המילה הטובה

קרמבו זו הדרך הכי טובה לומר תודה. תלמידי אורט צור ברק ביום המילה הטובה

"הכרת הטוב הוא ערך עליון", אמרה מנהלת בית הספר סיגל כהן. "הפעילות היום במסגרת יום המילה הטובה, גרמה לתלמידים לעצור לחשוב, ולהכיר טובה למי שמסייעים לנו במהלך כל השנה, ואין חשוב מזה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר