תלמידי אורט צור ברק והאמנה. צילום: אורט צור ברק
תלמידי אורט צור ברק והאמנה. צילום: אורט צור ברק

המאבק באלימות נגד נשים: תלמידי אורט צור ברק חתמו על אמנה

חברי מועצת התלמידים ב'אורט צור ברק' כתבו אמנה התומכת במאבק באלימות נגד נשים, עליה חתמו תלמידי בית הספר. מנהלת בית הספר, סיגל כהן: "אמנם הנושא העיקרי הוא המאבק באלימות כנגד נשים, אך כך צריך וראוי לנהוג כלפי כל אדם"

פורסם בתאריך: 9.12.22 09:05

     

תלמידי בית הספר 'אורט צור ברק' החליטו להירתם למאבק באלימות נגד נשים, ובמסגרת יום המאבק שחל לאחרונה, כתבו תלמידי מועצת התלמידים אמנה, והעבירו שיעורים על פיה לכלל תלמידי בית הספר.

האמנה נכתבה כחלק מתוכנית מנהיגות של "אורטוב" מטעם רשת אורט. הצהרותיה קובעות: לא תרים יד על אישה, לא תקבע/תחליט על אישה, לא תשפיל את האישה, לא תאיים על האישה, לא תזלזל באישה, אל תכפה על האישה, לא תקלל את האישה, לא תשלוט על האישה.

האמנה נתלתה במסדרון בית הספר, ואחרי שקראו אותה בעיון, חתמו עליה התלמידים. בבית הספר ציינו כי אמנם האמנה נכתבה בנושא האלימות נגד נשים, אך העקרונות חשובים בהתנהגות כללית כלפי כל אדם.

אורט צור ברק. צילום: אורטל וקנין

שותפים למאבק. אורט צור ברק. צילום: אורטל וקנין

"שמחנו לראות כי חברי מועצת התלמידים, מוצאים דרך יצירתית להתייחס ליום המאבק באלימות נגד נשים" התייחסה לנושא מנהלת בית הספר סיגל כהן. "ורותמים לנושא את כלל תלמידי בית הספר. מדובר בנושא חשוב וערכי והאמנה היא מעין מסמך חשוב, אמנם הנושא העיקרי הוא המאבק באלימות כנגד נשים, אך מובן שהמסרים שהועברו הם, שכך צריך וראוי לנהוג בצורה זו כלפי כל אדם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר