הלל ראובן ואבי ישח, חזרו לאורט כמורים
הלל ראובן ואבי ישח, חזרו לאורט כמורים

סוגרים מעגל: תלמידי אורט לשעבר חוזרים לבית הספר, הפעם כמורים באורט 'צור ברק'

לאחר שלמדו יחד בבית ספר מרשת אורט, ואף שירתו יחד בצה"ל, חוזרים הלל ראובן ואבי ישח שוב לאורט, והפעם כמורים בבית הספר 'צור ברק'. "זו התרומה הכי טובה"

פורסם בתאריך: 22.11.22 13:14

     

שנים לאחר שלמדו יחד בבית ספר מרשת אורט, ואף שירתו יחד בצה"ל, חוזרים הלל ראובן ואבי ישח שוב לאורט, והפעם כמורים בבית הספר 'אורט צור ברק', הממוקם במחנה עמנואל (ג'וליס).

לפני שנים למדו יחד אבי ישח והלל ראובן בבית ספר ברשת אורט. במהלך השירות הצבאי דרכיהם נפגשו שוב. אבי ישח היה מפקדו של הלל ראובן ששירת כנגד, והשניים אף ניהלו יחד אגף בצבא.

אבי השתחרר לאחר 25 שנים בצה"ל בדרגת רב סרן עם שני תארים, ומצא את עצמו בהייטק, שם עבד עשר שנים. הלל השתחרר מצה"ל לאחר 30 שנות שירות בחיל האוויר כמכונאי מטוסים, ורצה להשפיע בתחום החינוך. "השתחררתי בשנת 2011 וחשבתי על משהו טוב לעשות למען המדינה", סיפר הלל. "שמעתי שצריך מורה ל-CNC (עיבוד שבבי) והגעתי לאורט צור ברק".

תיכון אורט צור ברק. צילום: אורטל וקנין

תיכון אורט צור ברק. צילום: אורטל וקנין

מהצד השני, בגיל 55, אבי החליט לעשות שינוי ועזב את ההייטק. "רציתי לעשות שינוי, לעשות משהו טוב גם לנפש שלי, לעצמי, וגם לתרום לחברה, כי זו התרומה הכי טובה", סיפר. וכך, שלוש שנים לאחר שהצטרף חברו הלל לסגל ההוראה באורט צור ברק, גם חברו משכבר הימים, הצטרף לסגל ההוראה גם הוא, והשניים מצאו עצמם שוב יחד.

כמורה באורט צור ברק מנצל הלל את קשריו בחיל האוויר ומביא אנשי חיל האוויר לבקר, לראות, ולתמוך בתלמידים הצעירים. לאורך השנים עזר הלל לבוגרים רבים להגיע לחיל האוויר. "שלחנו לא מעט בוגרים טובים לחיל האוויר, וקיבלנו המון תגובות חיוביות", סיפר. "זה הסיפוק הכי גדול בעבודה הזו. שכאני מלמד אני למעשה מבטיח להם עתיד טוב יותר. לדעתי העבודה הכי טובה ומספקת היא החינוך. אתה מלמד דור ומחנך דור, ואני אוהב את זה, ואם אתה אוהב משהו זה לא קשה לך. אני מגיע עם חיוך גדול לעבודה".

כמורים, אבי והלל מביאים ערך מוסף לתלמידיהם, הן כאנשי צבא לשעבר, כחברי נפש, ובעלי מוסר עבודה. "אני מורה הורה וחבר, אני הכול. השאיפה היא בסוף לעשות אותם אנשים יותר טובים במדינה הזו", אומר הלל. גם אבי אוהב מאוד את תחום ההוראה, "היום אני הרבה יותר מסופק רגשית ואני חוזר מאושר הביתה. למרות כמובן שהמשכורת לא אותו דבר, אבל המצב שלי בסדר אני לא מודאג. הגיע הזמן שלי לתרום. צריך גם לומר שאני מוצא זמן לעצמי, כי אני בהוראה ולא בהייטק, שם לא היה לי זמן לעצמי בכלל", שיתף. "אומרים לי הרבה בוא תחזור להייטק נעשה אקזיט, אבל אני מתעלה מעל זה. הסיפוק שאני מקבל פה שווה יותר מכל כסף שיש".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר