ניידת טיפול נמרץ. צילום ארכיון: דוברות מד"א
ניידת טיפול נמרץ. צילום ארכיון: דוברות מד"א

מחריד: בן 4 נמחץ למוות בביתו במרכז שפירא

פורסם בתאריך: 7.11.22 12:42

     

מוקדם יותר היום התרחש אירוע מחריד ביישוב מרכז שפירא, שבמועצה האזורית שפיר, כאשר ילד כבן 4 נפגע בביתו מרהיט שנפל עליו – ככל הנראה ארון ספרים כבד.

דיווח הועבר מיד למוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו טיפול רפואי לפעוט ופינו אותו לבית החולים ברזילי כשהוא במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה.

פראמדיקית מד"א נועה לוסקי סיפרה: "כשהגענו לבית ראינו את הפעוט שוכב מחוסר הכרה עם חבלה קשה בפלג גופו העליון. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בטיפול רפואי. העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

ידידיה קמרי חובש באיחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום בני המשפחה סיפרו לנו כי ארון ספרים במשקל כבד נפל עליו בסלון ביתו. לאחר ההחייאה שביצעתי בו בזירה הוא פונה תוך ביצוע פעולות החייאה למרכז הרפואי ברזילי באשקלון שם למרבה הצער נקבע מותו כתוצאה מאופי הפציעות הקשות מהן סבל".

בבית החולים ברזילי נקבע מותו של הפעוט, "לצערנו, למרות נסיונות החייאה בביתו והמשך החייאה מתקדמת בבית החולים, נאלצנו לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה", נמסר מברזילי.

משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת נסיבות מותו של הילד.

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בשנת 2007 נהרג ילד כתוצאה מנפילת ארון. עוד עולה מהנתונים כי בעשור האחרון (2012-2022) הגיעו לחדרי המיון 305 ילדים כתוצאה מנפילת ארונות.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "מדובר באירוע טראגי וקשה, שלצערנו לא כל כך חריג גם אם לא תמיד מסתיים במוות. אני קוראת להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה – מקבעים לקיר כל ארון או רהיט מעל גובה 75 ס"מ, ומוודאים את תקינות הארונות למניעת נפילתו או חלקים ממנו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר