אור צימרמן מאמן לחיים. צילום: אביטל טוויטו פישר
אור צימרמן מאמן לחיים. צילום: אביטל טוויטו פישר

דיאטן קליני, מדריך אגרוף ומנטור לחיים: הלוחם מדובדבן שמאמן תלמידים בתיכון 'צור ברק'

אור צימרמן, לוחם דובדבן לשעבר, גויס להיות מנטור לתלמידים בתיכון 'צור ברק' בג'וליס. מנהלת בית הספר: "הוא נכס לבית הספר"

פורסם בתאריך: 3.10.22 18:55

     

תיכון אורט 'צור ברק' בג'וליס זכה השנה לניהול חדש, וגם למנטור חדש לתלמידים. התיכון, שהבין שתלמידים, בייחוד תלמידי תיכון, זקוקים לקצת יותר מתוכן לימודי שגרתי, גייס מנטור מיוחד שילווה את התלמידים ואת צוות ההוראה באופן צמוד. המנטור –  אור צימרמן, תושב רחובות, הוא גם דיאטן קליני, גם מאמן חדר כושר ואגרוף, וגם מנטור לחיים. ב'צור ברק' הוא מאמן את התלמידים לחיים מלאי השראה, נותן להם כלים להתמודדות, אוזן קשבת ובנוסף, מדריך גם את הצוות.

סיגל כהן, מנהלת בית הספר, הצטרפה לבית הספר בתחילת השנה, בתפקיד המנהלת. היא הבינה כי מלבד תכנית הלימודים הרגילה והיחס החם, זקוקים התלמידים גם לחיזוק מנטלי, שיכול לסייע המון ולספק ערך מוסף, לחבר אותם לכוחות שלהם, ולתת להם מוטיבציה להמשך החיים.

תיכון אורט צור ברק. צילום: אורטל וקנין

תיכון אורט צור ברק. צילום: אורטל וקנין

בתוך כך, צוות בית הספר פנה לאור צימרמן (38) נשוי ואב לשלושה. צימרמן לוחם לשעבר ביחידת דובדבן, בעל קליניקה העוסקת בתזונה ואימונים, ועובד שנים רבות עם בני נוער. צימרמן הגיע מתחילת השנה לעבוד עם התלמידים והוא מיד התמלא מוטיבציה. הוא מגיע פעם בשבוע, ובמשך חצי יום מבלה עם התלמידים, ועובד איתם בדרך קצת אחרת. "אני מאוד אוהב את הילדים", סיפר. "כל פעם שאני מגיע לילדים הם סומכים עלי יותר ויותר".

אור צימרמן. מנטור ב'צור ברק'. צילום: אביטל טוויטו פישר

אור צימרמן. מנטור ב'צור ברק'. צילום: אביטל טוויטו פישר

"המטרה שלי היא להקנות להם בטחון, וגם לעורר אותם לפעולה. לתת להם כוחות. אני מאמין שאף נעודד אותם להתנדבות, מה שיתן להם כוח מתוך המקום הזה שיש להם מה לתרום ולתת".

"אנחנו שמחים מאוד לעבוד עם אור" סיפרה מנהלת בית הספר סיגל כהן. "אנחנו מנסים לתת לתלמידים את כל הכלים להצליח ולספק להם פניות ורווחה נפשית. אין לי ספק שאור יסייע הן לתלמידים והן לצוות, אור הוא נכס לבית הספר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר