האופניים בזירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה
האופניים בזירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה

רוכב אופניים בן 40 נפצע אנוש בתאונה בכניסה למושב עוזה

פורסם בתאריך: 27.10.21 20:48

     

לפני זמן קצר התרחשה תאונת דרכים קשה בכביש 40 סמוך לכניסה למושב עוזה.

רוכב אופניים בן 40 נפצע מפגיעת רכב. למקום הוזעקו הצוותים הרפואיים של איחוד הצלה וכן חובשים ופראמדיקים של מד"א והעניקו במקום טיפול רפואי לרוכב האופניים שהיה במצב אנוש, מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. לאחר שחזר לו הדופק הוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה וכביש 40 נחסם לתנועה מצומת אבן שמואל לצומת פלוגות בשני הכיוונים בעקבות התאונה. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה.

"רוכב האופניים נחבל קשות בראשו וכשהגעתי לזירה הוא היה ללא דופק ונשימה. ביצענו בו בזירה פעולות החייאה", מסר רן דוד חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה.

דודי אוברלנדר חובש בכיר מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הוסיף: "תוך כדי פעולות ההחייאה חזר דופק והוא הועלה לניידת טיפול נמרץ שמפנים אותו לבית החולים ברזילי במצב קשה. כמו כן הענקנו יחידת חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע לעוברת אורח שנתקלה בתאונה ולקתה בחרדה".

זירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה

זירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה

חובש רפואת חירום במד"א ניר ישראל סיפר: "הפצוע נלכד מתחת לרכב במרחק של עשרות מטרים מהאופניים כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה ראש מדממת קשה ופגיעה רב מערכתית. חילצנו אותו תוך כדי בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בפעולות החייאה וכאשר חזר הדופק הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי"ח תוך המשך טיפול רפואי כשמצבו קשה ולא יציב".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר