בית הספר שפיר

שפיר: נבחרו מנהלים לבית הספר שפיר ולמרכז הצעירים

פורסם בתאריך: 27.8.19 16:56

     

שנת הלימודים תכף תצא לדרך וגם במועצה האזורית שפיר כמו ברוב הרשויות נבחרים מנהלים שיצעידו את מוסדות החינוך בשנת הלימודים הבאה.

הרב ארז בעל צדקה נבחר לנהל את בית הספר היסודי 'שפיר'.

ארז בעל צדקה מנהל בית ספר שפיר

הרב בעל צדקה הינו בוגר ישיבת 'מרכז הרב' בירושלים, למד תואר ראשון ושני באוניברסיטת 'בר אילן' והתמחה במקרא ופרשנות חז"ל. בימים אלו הוא משלים לימודים לקראת דוקטורט בפילוסופיה יהודית ומחשבת ישראל.

במועצה האזורית הוסיפו כי בתחילת דרכו הוא שימש בהצלחה רבה כמחנך ומורה למתמטיקה בבית הספר היסודי 'מעלה התורה', שבמעלה אדומים, בהמשך הקים את הישיבה התיכונית: 'אהבת ישראל', ברמת בית שמש.

 

מינוי נוסף במועצה, של אתי חדד, ממושב אביגדור, שנבחרה לנהל את מרכז הצעירים של המועצה.

אתי חדד מנהלת מרכז צעירים

חדד הנה בוגרת תואר שני של אוניברסיטת בן גוריון והתמחתה בתחום מגדר, בוגרת קורס קואצ'רים. בעבר שימשה כמנהלת תכנית תעסוקה של צעירים באשדוד. חדד תחליף בתפקידה את אורי פרידלנדר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"אני משוכנע שהשניים ישכילו לתת את המענה המיטבי, כל אחד בתחומו, ויחד נצעיד את המועצה קדימה. חינוך ילדינו ומתן מענה לאוכלוסיות צעירות, קשורים קשר הדוק אחד לשני והם אבני דרך חשובות מאוד בחייו של כל אדם" מסר ראש המועצה, אדיר נעמן והוסיף "כחלק מראייה רחבה, המועצה הציבה לעצמה את היעדים הללו בראש סדר העדיפויות, על מנת לתת בסיס איתן ורחב לצעירים, משפחות צעירות ולילדיהן.
זו הזדמנות מצויינת להודות לרב רפי שלום, הפורש מהנהלת בית הספר ולאורי פרידלנדר שהקים וניהל בהצלחה רבה את מרכז הצעירים במועצה. מאחל לשניהם הצלחה רבה בהמשך דרכם"

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר