אדיר נעמן בפתח לשכת ראש המועצה. צילום: תושב המועצה
אדיר נעמן בפתח לשכת ראש המועצה. צילום: תושב המועצה

שפיר: ראש המועצה הנבחר, אדיר נעמן נכנס לתפקידו

מאות מתושבי המועצה נטלו חלק בטקס החגיגי בסופו הושבעו חברי מליאת המועצה החדשה. נעמן: "נפעל במלוא המרץ כדי לחולל מפנה של ממש במועצה"

פורסם בתאריך: 12.12.18 11:18

     

תקופה חדשה במועצה האזורית שפיר. לאחר מערכת בחירות ערה הצליח המועמד הצעיר אדיר נעמן לנצח את ראש המועצה המכהן אז, אשר אברג'ל ובשבועות הללו החל נעמן להתכונן לכניסתו לתפקיד.

בישיבה חגיגית ראשונה של מליאת המועצה החדשה השתתפו מאות מתושבי המועצה שהגיעו לאירוע שהפעם התקיים באולם הכנסים במרכז שפירא.

נעמן וחברי המועצה החדשים. צילום: דוברות המועצה האזורית שפיר

את המעמד המרגש כיבד בנוכחותו הרב חיים דרוקמן, שגם הדליק יחד עם באי האירוע נר שישי של חנוכה. לאחר-מכן נשא הרב דברים ואיחל לחברי המועצה החדשים ולראש המועצה הצלחה רבה במילוי שליחותם הציבורית.

גם נציג משרד הפנים, עידו לבנה, נשא דברים וקרא לכל הנוכחים לשים את מחלוקות הבחירות מאחור ולהתאחד יחד למען קידומה ופיתוחה של המועצה.

כוכב הערב היה כמובן ראש המועצה הנכנס, אדיר נעמן בעצמו שהתרגש מהרגע שלו כה ציפה. "לפני מספר שבועות תושבי מועצה אזורית שפיר עמדו על פרשת דרכים ונדרשו לבחור – האם להמשיך ולצעוד בדרך בה הלכה המועצה עד כה, או שעליה לשנות כיוון ולתת הזדמנות לשינוי, לדרך אחרת", פתח בדבריו.

אדיר נעמן חוגג את הניצחון. צילום: תושב המועצה

אדיר נעמן חוגג את הניצחון. צילום: תושב המועצה

"בסופו של יום, הבוחר הכריע, וכל מי שיושב סביב השולחן הזה קיבל מנדט מתושבי המועצה, קיבל את הזכות להשמיע את דעתו, להביע את עמדתו, ולהביא לידי ביטוי כאן את השקפת עולמו" אמר נעמן "אנו יוצאים לשליחות הציבורית הזו בתחושת אחריות כבדה, בתחושת שליחות עצומה ועם הרבה התרגשות לקראת הבאות. צפויות לנו שנים מאתגרות מאוד בהנהגת המועצה, שנים במהלכן נידרש לקיים את מה שהבטחנו, מחוייבים לחזון שרקמנו, מחוייבים למי ששלח אותנו לשליחות הזו, למי שנתן בנו אמון, לכל מי שהפחנו בו תקווה, מחוייבים לכלל תושבי המועצה".

אדיר נעמן

אדיר נעמן

נעמן, או ליתר דיוק מעתה ראוי לקרוא לו "ראש המועצה" הבטיח בדבריו כי יפעל במהלך הקדנציה במלוא המרץ, ובשיתוף פעולה מלא עם חברי המליאה ועובדי המועצה, כדי לחולל מפנה של ממש במועצה, לשנות סדרי עדיפויות, ולהקדיש תשומת לב יתרה לשורה של נושאים חשובים העומדים על סדר יומה של המועצה, בכל התחומים.

 

"המועצה בראשותי תציב את התושב במרכז. אני מתחייב שהמועצה שלנו תהיה נגישה יותר לתושבים, מאירת עיניים ובעלת תודעת שירות גבוהה" אמר נעמן ופרט מספר צעדים בהם ינקוט בקרוב כפי שהבטיח לפני שנבחר "נקים לראשונה מחלקה לפניות הציבור ונוודא שיש לתושבים מענה וכתובת אמיתית במועצה, לכל פנייה. נשקיע משאבים רבים בטיפוח סביבת המגורים של התושבים, נשקיע בשיקום ושדרוג תשתיות ובשיפור איכות חיי התושבים. נסלול כבישים חדשים שיקצרו דרכים בין היישובים, ונשפר את תשתיות הכבישים ביישובים. נקים עוד גני משחקים, נטפח ריאות ירוקות ביישובים ואת אתרי התיירות והפנאי, נקדם תוכניות להתייעלות אנרגטית ונרחיב את שירותי הניקיון בכל יישובי המועצה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לנעמן רשימת יעדים מכובדת בהם הוא צריך לעמוד במרוצת הקדנציה הראשונה. גם בתעשייה וגם בחינוך. "בתחום החינוך, נקדם רפורמה שתהפוך את מערכת החינוך במועצה לאחת מהמובילות בארץ. נגדיל את תקציב החינוך, נעודד חינוך לערכים ומצויינות, לשירות משמעותי בצה"ל ותרומה לקהילה. נפעל לבניית כיתות לימוד חדשות ולשדרוג תשתיות טכנולוגיות" אמר נעמן והוסיף לפני סיום "עבודה רבה לפנינו בכל התחומים: קידום התעשייה והתעסוקה, עידוד יזמים, חיזוק תחושת הביטחון האישי של התושב, טיפוח הדור הצעיר, פיתוח והרחבת היישובים, חיזוק ועדי הישובים ועוד. נקדיש את כל כוחנו ומרצנו כדי להגשים את החזון עליו עמלנו, ובעזרת ה', נצא לדרך חדשה".

ראש המועצה החדש הודה בסיום דבריו לראש המועצה היוצא, אשר אברג'ל על השנים הרבות שהקדיש מחייו למען המועצה, ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו.

באותו מעמד חתמו כל חברי המליאה על הצהרת אמונים למדינה ולמועצה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר