שוטרים משטרה בכביש תאונת דרכים בוחני תנועה. דוברות המשטרה
אילוסטרציה: דוברות המשטרה

הובאה למנוחות האישה שנפגעה מרכבת סמוך לאשקלון

בבית החולים נאלצו לקבוע אתה מותה של האישה והיא הובאה אמש למנוחות. נסיבות המקרה עדיין אינן ברורות ובמשטרה אומרים כי אין חשד לפלילים

פורסם בתאריך: 10.10.18 14:32

     

אבל ירד אתמול על אחד המושבים שבמועצה האזורית שפיר עם היוודע מותה של בת המושב. היא נפטרה במרכז הרפואי ברזילי שבאשקלון, שעות ספורות לאחר שהובאה אליו כשהיא במצב אנוש ממסילת הרכבת סמוך למושב בית שקמה.

האירוע התרחש ביום שני בערב, סביב השעה 20:30. רכבת נוסעים שעשתה דרכה מאזור תל אביב לכיוון באר שבע יצאה מתחנת הרכבת באשקלון דרומה לשדרות. עשרות מטרים לפני גשר הרכבת שעובר מעל כביש הגישה לבית שקמה, נהג הקטר הבחין למרות החשכה בדמות שנמצאת על הפסים. הרכבת שכבר צברה מהירות לא יכלה לעצור והצעירה שהיתה על הפסים נפגעה. הנהג החל בבלימת חירום ונעצר אחרי כמה מאות מטרים תוך שהוא מדווח למרכז הבקרה של רכבת ישראל על מה שארע ומשם הוזעקו למקום כוחות הרפואה וההצלה.

רכבת בדרך לאשקלון. צילום: אורי קריספין

לכונני מד"א שהוקפצו למקום לא היה ברור היכן המיקום המדויק של האירוע. כשהגיעו לאזור הבחינו ברכבת נוסעים שעצרה על המסילה ועד שהגיעו אל הקטר שסיפר להם מה שארע וכיוון אותם כמה מאות מטרים דרומה חלפו כמה דקות יקרות.

על המסילה הם גילו בחשכה את הצעירה כשהיא סובלת מפגיעה חמורה מאוד. סמוך למקום גם מצאו כמה שקיות עם בגדים שהביאה עמה משום מה. הם החלו להעניק לה טיפול ראשוני מציל חיים וניידת טיפול נמרץ שבינתיים הגיעה למקום פינתה אותה במצב אנוש לחדר הטראומה במרכז הרפואי ברזילי.

צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

כוחות משטרה הוזעקו למקום, סגרו את הזירה והחלו בחקירת נסיבות המקרה. למעלה משעה הושבתה תנועת הרכבות במסילה אחת מתוך שתיים, עליה ארע המקרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הפגיעה האנושה לא הותירה סיכוי ולמרות המאמצים להצילה, נאלץ צוות הטראומה לקבוע את מותה. בשעות הבוקר נודעה הטרגדיה במושב השקט ואתמול היא הובאה למנוחות בבית העלמין הסמוך למושב.

"היא הייתה אישה מדהימה ומלאת שימחה" סיפרה היום חברתה שהתקשתה לעכל את הבשורה המרה והמפתיעה.

ממשטרת מרחב לכיש נמסר כי אין חשד לפלילים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר