אבוהב ואברגל. צילום: דוברות מוא"ז שפיר

אבוהב בשפיר: "המועצה מוכיחה כי הלב הפועם בה הוא מערכת החינוך שלה"

מנכ"ל משרד החינוך שיבח את המועצה על הובלת מערכת החינוך להישגים משמעותיים. ראש המועצה: "החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי הוא הציר המרכזי שסביבו מתרכזת הפעילות הענפה שלי ושל המועצה"

פורסם בתאריך: 19.3.18 16:04

     

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבוהב, ומנהלת מחוז דרום במשרד החינוך, עמירה חיים, ביקרו השבוע במועצה האזורית שפיר. המנכ"ל ומנהלת המחוז נפגשו עם ראש המועצה, אשר אברג'ל, מנהל אגף החינוך, אליהו כהן ומנהלי בתי הספר והציגו בפניהם את עיקרי תוכנית העבודה של משרד החינוך לשנים הבאות.

אבוהב שיבח את ראש המועצה על פועלו בתחום החינוך, ואמר כי הוא מעריך מאוד את המועצה ואת ההתקדמות שנעשתה בשנים האחרונות. כמו-כן ציין אבוהב באופן אישי את פועלו של ראש המועצה בנושא ואת מעורבות האישית בהצבת יעדי החינוך כיעד מרכזי במועצה וההגעה להישגים.

אבוהב פירט בפני הנוכחים את האתגרים הניצבים בפני מערכת החינוך בתקופה זו, שבה שינויים בעולם ובחברה המערבית. אתגרים חדשים, שלא היו קיימים בדורות הקודמים ויש לתת עליהם את הדעת. במסגרת זאת, מנה המנכ"ל חמישה יעדים עיקריים לשנים הבאות: תהליכי למידה ורמת ההישגים; בסיס ערכי, אישי וחברתי; צמצום הפערים הגדולים בין אוכלוסיות; איכות המורים וההוראה ותשתית לימודית המותאמת למאה ה-21. אבוהב פנה גם למנהלי בית הספר וביקש לשמוע מהם כיצד הם מתמודדים עם השינויים ונקודות לשיפור.

שמואל אבוהב: "ראינו מקרוב את ההישגים המאוד מרשימים של מערכת החינוך במועצה האזורית שפיר, שהיא חזקה, איתנה ויציבה, מערכת חינוך המשלבת הן הישגים לימודיים והן הישגים חברתיים. אין ספק כי ניכרת כאן מעורבותה וידו המכוונת של ראש המועצה ואין מדובר בחינוך הרשמי בלבד, אלא בתכנית מקיפה הכוללת גם מעורבות חברתית, העשרה בשעות אחר הצהריים וחינוך לערכים.

המועצה מגדלת כאן את דור העתיד ומרעיפה עליו ביכולותיה ומנהיגותה. זו הדרך לבנות מערכת חינוך עם הישגים מרשימים וטובים כל-כך".

מנכ"ל משרד החינוך שיבח גם את מנהלי בית הספר וציין כי הם מציגים איכות מרשימה מאוד בנוף שלנו.

"אני מודה למשרד החינוך על שנים רבות של שיתוף פעולה יצירתי ובונה. ההישגים הגבוהים הינם תוצאה ישירה של סדרי עדיפויות והקצאת משאבים נכונה למערכת החינוך" אמר אברג'ל והוסיף "וההוכחה לכך היא תוכנית האב לחינוך שנבנתה לפי חמש שנים, אשר תוצאותיה ניכרות היטב בשטח. משרד החינוך הינו שותף פעיל בחזון שלנו. בימים אלו, אנו מצויים בתהליך קליטה רחב של כ-2,000 משפחות ביישובי המועצה, ואחת הסיבות העיקריות לביקוש הגבוה הינה מערכת החינוך שלנו, המחנכת לערכים ולהישגים, והתוצאות מדברות בעד עצמן".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר