הכיכר בהרחבה שבקרוב תהיה מוקפת בתים. צילום: דוברות מוא"ז שפיר

אחוזת אתרוג ב': החלה מסירת המגרשים לרוכשים בהרחבת החדשה ב'מרכז שפירא'

המועצה האיצה את עבודות הפיתוח ורוכשי המגרשים כבר יכולים להתחיל לבנות את ביתם החדש. ראש המועצה: "נערכנו לביקוש הגבוה בשיווק המגרשים, ולפיכך הקדמנו את מועד המסירה לתושבים"

פורסם בתאריך: 22.1.18 12:54

     

מהנדס המועצה האזורית 'שפיר', שמעון אוזילבסקי, הודיע לאחרונה על סיום עבודות התשתית ומסירת מגרשים לרוכשים בהרחבה שב'מרכז שפירא'. המועצה מודיעה בסיפוק רב כי היא הצליחה לסיים את עבודות הפיתוח זמן רב לפני המועד שבו התחייבה כלפי הרוכשים ולהקדים משמעותית את מועד מסירת המגרשים שנקבע במקור.

מדובר בתוכנית הרחבה ב'מרכז שפירא' של 201 יחידות דיור בעלות ביקוש גבוה מאוד, שחלקם שווקו במחיר למשתכן וחלקם צמודי קרקע.

'מרכז שפירא' הינו יישוב דתי קהילתי השייך למועצה האזורית 'שפיר'. היישוב הפך לאחד המקומות המבוקשים ביותר בקרב בני הקהילה הדתית-לאומית בישראל. מדובר ביישוב בעל אווירה כפרית, אשר מתקיימים בו חיי קהילה עשירים. האוכלוסייה האיכותית, לצד מערכת החינוך המצויינת של המועצה, יוצרים תמהיל מיוחד של בית בכפר, בסמוך למרכזי התעסוקה.

"שיווק המגרשים בהרחבה ב'מרכז שפירא' הציף ביקושים גדולים מאוד. הרחבה זו מספקת הזדמנות לבני ותושבי היישוב והמועצה, לממש את רצונם לבנות כאן את ביתם" מסר השבוע ראש המועצה, אשר אברג'ל "ביצענו את עבודות הפיתוח עבור רשות מקרקעי ישראל באיכות גבוהה ובלוח זמנים קצר משמעותית מההתחייבות כלפי הרוכשים, דבר שיאפשר לרוכשים לבנות את ביתם בהקדם וכך לחסוך זמן וכסף רב. אנו מקדמים בברכה מתיישבים חדשים בכל רחבי המועצה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר