בחניכים במפקד הסיום. צילום: מוא"ז שפיר

שפיר: שבת הארגון צוינה בסניפי בני עקיבא בישובי המועצה

שבת ארגון מציינת את שיא הפעילות השנתית של 'בני עקיבא', והיא מסכמת חודש פעילות אינטנסיבית באותו נושא

פורסם בתאריך: 29.11.17 11:28

     

כ-1200 ילדים ובני נוער, חגגו במועצה אזורית 'שפיר' את שבת הארגון של תנועת 'בני עקיבא'. שבת ארגון מציינת את שיא הפעילות השנתית של התנועה והיא מסכמת חודש פעילות אינטנסיבית באותו נושא. נושא חודש הארגון השנה: "מובילים בדרך תורה ועבודה", כאשר הכוונה היא לשלב בין עולם הרוח לעולם הגשמי – תורה ועבודה.

בישובי המועצה האזורית 'שפיר' פועלים שישה סניפים: 'משואות יצחק', 'מרכז שפירא', 'עין צורים', 'שפיר', 'זרחיה' ו'אבן שמואל'. סניף נוסף צפוי להיפתח בקרוב במושב 'איתן'. על כל סניף אחראית קומונרית, בת שרות לאומי שהייתה חניכה בעבר ושעברה הכשרה מיוחדת להובלת הסניף ולניהולו בעצמה.

במהלך החודש האחרון התבצעו פעולות חינוכיות בכל הסניפים, הקשורות באופן ישיר לנושא השנתי. במהלך החודש נצבעו קירות הסניף, אוירו בנושא החודש, נערכו חזרות להצגות ונבחר החותם האישי של כל צוות.

החניכים במפקד הסיום. צילום: מוא"ז שפיר

שבת ארגון, מהווה את שיאו של חודש הארגון. בשבת זו מבלים החניכים והמדריכים יחד: מתפללים, סועדים ומבלים. במוצאי שבת התקיימו תהלוכות בכל היישובים, שלאחריו התקיים מפקד אש בהשתתפו ההורים, האחים ותושבים נוספים מהישוב. בשיאו של המפקד מוכרז שמו החדש של השבט הנכנס לחברי'ה ב'. שמו החדש של השבט החדש הוא 'הנני'.

ראש המועצה, אשר אברג'ל, הדגיש בדבריו שנושא התורה והעבודה רלוונטי לחיי היום-יום, בהם אנשים עוסקים גם בלימוד תורה וגם בהוויית העולם הזה. "הדברים אינם סותרים" אמר לבני הנוער, "אנו למדים מיעקב אבינו, שהקפיד ללמוד תורה בבית מדרשם של שם ועבר, יחד עם זאת, עסק ברעיית צאנו של לבן ושלו והצלע השלישית של היהדות שהיא גמילות חסדים, באה לידי ביטוי ביחסה של רחל ללאה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר