נמרוד רבר ומטי צרפתי הרכבי בטקס חנוכת השכונה החדשה בשדה יואב. צילום: יח"צ

שדה יואב: נחנכה שכונת ההרחבה החדשה

51 משפחות חדשות שחלקן הגדול בנים ממשיכים או משפחות וותיקות בקיבוץ כבר גרות בבתים החדשים והמרווחים שבשכונת ההרחבה החדשה. ראש המועצה: "אנו רואים בצמיחה הדמוגרפית מחולל קהילתיות משמעותי ביותר"

פורסם בתאריך: 11.6.19 10:57

     

חברי קיבוץ שדה יואב חיכו לרגע הזה שנים רבות. 51 משפחות חדשות ביניהן גם משפחות של בנים ממשיכים נקלטו בשכונת ההרחבה החדשה. השבוע נערך בקיבוץ טקס מרגש בהשתתפות ד"ר מטי צרפתי-הרכבי ראש המועצה האזורית יואב, נציגי מנהלת הפרויקט וחברת 'קורום הנדסה' שהובילו יחד את תהליך הקליטה והבנייה. בין המשתתפים בטקס גם קבלני משנה שהשתתפו בהקמת השכונה, דיירי השכונה וחברי הקיבוץ.

המשפחות שנקלטו הגדילו משמעותית את שכבת הצעירים בקיבוץ. הן השתלבו בהצלחה בחיי הקהילה ומחזקות אותו מבחינה חברתית וכלכלית.

נמרוד רבר ומטי צרפתי הרכבי בטקס חנוכת השכונה החדשה בשדה יואב. צילום: יח"צ

"התרגשות גדולה לראות את 51 המשפחות שבחרו להצטרף לקהילה החמה בשדה יואב שמקיימת לאורך השנים קהילה משגשגת בהרמוניה, רווחה וחיי חברה, תרבות וחינוך פעילים" אמרה ראש המועצה, צרפתי הרכבי והוסיפה "המועצה ואני בראשה רואים בצמיחה דמוגרפית מחולל קהילתיות משמעותי ביותר ומברכים על כך. זאת הייתה זכות גדולה ללוות את העושים במלאכה ולסייע ככל שניתן להגדלת היישוב ופיתוחו".

שכונת ההרחבה בקיבוץ שדה יואב. צילום: יח"צ

לאחר גזירת הסרט הופיעו ילדי הקיבוץ בקטעי שירה וריקוד וחולקו תעודות הוקרה מטעם הקיבוץ והחברים החדשים למנהלי הפרויקט ולשותפים בהובלתו.

נמרוד רבר בחנוכת השכונה חדשה בשדה יואב. צילום: יח"צ

נמרוד רבר, מנכ"ל חברת קורום וחבר קיבוץ שדה יואב, הודה לראש המועצה על התמיכה בפרויקט ולשאר השותפים לתהליך התכנון, הבנייה והפיתוח."סיום פרויקט הבנייה והקליטה בשדה יואב מרגש פעמיים. ראשית, שדה יואב זה הקיבוץ שבו משפחתי ואני גרים. שנית, הפרויקט בשדה יואב הוא הראשון שליווינו בקורום ועבורי מדובר בסגירת מעגל" אמר רבר בהתרגשות והוסיף "אני גאה להיות שותף לצמיחה הדמוגרפית בשדה יואב בפרט ובהתיישבות הכפרית בכלל. תודה לבקי וינטר מנהלת הפרויקט מטעם קורום ולכל השותפים שלנו שבלעדיהם כל זה לא היה קורה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר