גלאם וכחלון בפגישת עבודה. צילום: אלדד עובדיה

גלאם: “בתקופתי הופסקה העדפת קבלנים על פי קרבה לראש העיר”

ראש עיריית אשקלון בפועל תומר גלאם התבשר השבוע כי העירייה תקבל מענק של 17 מיליון שקל ממשרד האוצר, זאת לאחר שאשקלון דורגה במקום הראשון בארץ במתן היתרי בנייה

פורסם בתאריך: 17.8.18 14:29

     

בשורה דרמטית התקבלה בתחילת השבוע לתושבי העיר אשקלון: מענק בסך 17 מיליון שקל יתקבל ממשרדי האוצר. המענק הינו תמריץ על כך שעיריית אשקלון בראשותו של תומר גלאם הצליחה לשחרר את החסמים ליזמים ולהיות לעיר שבה נופק מספר היתרי הבנייה הגבוה ביותר בשנת 2017.

מתכוננים לפתיחת עונת הרחצה. תומר גלאם באתר העבודות. צילום: דוברות עיריית אשקלון

ראש עיריית אשקלון בפועל תומר גלאם מסביר כי הבשורה לתושבים משמעותית הרבה מעבר למענק עצמו. “המהפכה באשקלון התחילה, והנתונים הללו הם ההוכחה לכך”, אומר גלאם. “בתקופת כהונתי קבלנים הפסיקו לקבל העדפה פסולה על פי קרבתם לראש העיר, ולכן אשקלון טיפסה למקום הראשון בארץ בהענקת היתרי בנייה בזמן הקצר ביותר. קידום מתן היתרי בנייה לכל חברות הבנייה מסייע גם לקבלנים וגם לתושבים בכדי שיוכלו להיכנס אל ביתם במהרה. זאת גם הסיבה שיזמים מכל הארץ מעוניינים להגיע לבנות בעיר שלנו. כשכולם מדברים על שחרור חסמים ליזמים, אנחנו עושים זאת הלכה למעשה”.

גלאם וכחלון. צילום: משרד האוצר

לאור הבשורה כינס גלאם ביום שלישי השבוע את עובדי מינהל ההנדסה יחד עם הממונה על ההנדסה יורם שפר והודה להם: “המענק שקיבלנו הוא המון בזכותכם. ההישג הזה הוא אדיר עבור כולנו. כולכם, עובדי מינהל ההנדסה והממונה על ההנדסה סגן ראש העירייה יורם שפר, עשיתם עבודה יוצאת דופן, וללא ספק מגיעה לכם התודה על העבודה המאומצת שבזכותה אנו קוצרים את הפירות”. עוד הודה גלאם לשר האוצר משה כחלון ואמר כי המענק שהתקבל השבוע הינו חלק ממאות מיליוני שקלים שהצליח לגייס השנה. “תקצוב של עוד 17 מיליון שקלים לתושבי אשקלון זהו עוד סכום אדיר מתוך מאות מיליוני שקלים שהצלחתי בזמן קצר לגייס עבור העיר. לשמחתי, אנו זוכים לתמיכה רחבה מהממשלה וכל שקל שייכנס לקופת העירייה יושקע בתושבים ובפיתוח העיר”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מי שגם כן בירך על כך הוא שר האוצר משה כחלון שאמר: “כשהגענו למשרד האוצר לפני שלוש וחצי שנים הבטחנו להפעיל את כל הכלים כדי להביא להיפוך מגמת המחירים בשוק הדיור והצלחנו. הפערים בין המצב היום ללפני ארבע שנים אדירים, ואני מברך את ראשי הרשויות, כמו תומר גלאם באשקלון, שעבדו קשה והצליחו לעמוד במשימה הלאומית של טיפול במשבר הדיור. אותם ראשי הרשויות יכולים לבוא לתושבים שלהם לא רק עם בנייה חדשה, אלא גם עם תוספת תקציב משמעותית שתטיב עם תושבי העיר”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר