שר האוצר משה כחלון. צילום: חיים מלכה
שר האוצר משה כחלון. צילום: חיים מלכה

מחיר למשתכן באשקלון: 900 אלף ש"ח לדירת 4 חדרים

למרות הביקורת, 1191 דירות שווקו ב'מחיר למשתכן' באשקלון. "התחייבנו לטפל במשבר הדיור ואנחנו מקיימים. הדירות האלו יגדילו את ההצלחה של מחיר למשתכן באשקלון" מסר שר האוצר, כחלון

פורסם בתאריך: 24.5.18 14:24

     

בעוד נשמעת ביקורת על היתכנותה של תכנית מחיר למשתכן שמקדם שר האוצר, משה כחלון בכל כוחו, כדי להילחם במצוקת הדיור שווקו לאחרונה בהצלחה 4 מתחמים של כ-1191 יחידות דיור למגורים בבנייה רוויה בעיר היין באשקלון.

בימים אלה מבוצעות עבודות ליישור השטח בו עתידה לקום השכונה, כדי להכשיר אותו לשלב הקמת התשתיות: כבישים, מים, ביוב, ניקוז, חשמל ותקשורת.

כך זה נראה לפני… חול וחול. צילום: דוברות העירייה

החברות שנבחרו מוכרות באשקלון: הגבעה פרויקטים הנדסיים בע"מ, ג.ג.א.ב יזום נכסים והשקעות בע"מ, דניה סיבוס בע"מ ואפי קפיטל בע"מ. 4 החברות יקימו את 4 המתחמים החדשים(1,191 יחידות דיור) לבנייה רוויה במתחם מ-7 עיר היין באשקלון.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


עיר היין. הדמיה: ארמון אדריכלים

מחירי הדירות באשקלון מבטאים הנחה של 24-25% ממחיר דירות דומות בשוק:

  • המחיר התחלתי לדירת 85 מ"ר יעמוד על 772,811 ש"ח.
  • המחיר התחלתי לדירת 100 מ"ר יעמוד על 903,909 ש"ח.
  • המחיר התחלתי לדירת 120 מ"ר יעמוד על 1,078,707 ש"ח.
  • הדירות כוללות מרפסת, מחסן וחניה.

עיר היין בלילה. כך זה נראה בהדמיה

על פי מידע שנמסר מסביבתו של כחלון, מטרת התכנית היא ליצור מסגרת תכנונית להקמת אזור מגורים, מוסדות ציבור, מסחר, תעסוקה, שצ"פ ופארק עירוני משולבים במערכת כבישים מותאמת.

כחלון מסייר באשקלון. לפני שנה. צילום: דוברות העירייה

עוד נמסר כי ייחוד התכנית הוא בסמיכותה לפארק עיר היין הממוקם על צומת דרכים ירוקה עם ערכים ארכיאולוגיים ותיירותיים אשר מהווה דופן ירוקה ופתוחה וחיץ בין העיר.

לאחרונה כאמור נשמעה ביקורת על התכנית וטענה כי זוגות רבים שזכו בהגרלות הורידו את התכנית מעל הפרק בתואנה כי היא לא משתלמת. זוגות אחרים שכבר קיבלו לידיהם מפתח גילו שכונות ענק עם אלפי דירות ריקות. רבים החליטו בלית ברירה להציע את הדירה שבה חלמו להשכרה בעוד שהם ממשיכים להשכיר בית אחר בישוב מרכזי ומפותח.

כאמור שר האוצר, דוחף ומקדם את התכנית בכל כוחות ובכל כמה חודשים נערכות הגרלות נוספות. "התחייבנו לטפל ולתת פתרון למשבר הדיור, בזה אנחנו עובדים. לאחר 3 שנים אנחנו רואים תוצאות, שרק מעודדות אותנו להמשיך ולעבוד עבור הזוגות הצעירים" מסר כחלון חרף הביקורת על אכזבה מהתכנית בישובים אחרים בארץ" לא נעצור עד שלכל זוג צעיר בישראל תהיה אפשרות לרכוש דירה. אני שמח בשביל העיר אשקלון ותושביה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר