יהיה פינוי בינוי? צילום: אורי קריספין

נדל"ן: הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ביקרה באשקלון

המיזמים הרבים בכל רחבי העיר תקועים אבל במשרד השיכון ובעירייה אופטימיים. יו"ר הרשות: "אנו נסייע בהנעת תהליכים של התחדשות עירונית בעיר באופן מהיר"

פורסם בתאריך: 24.4.18 12:39

     

צוות הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, בראשות חיים אביטן, הגיע לסיור בעיר אשקלון ונפגש עם ראש העיר, תומר גלאם ועם צוותו המקצועי, בכדי לבחון אפשרויות לסיוע ממשלתי בתחום ההתחדשות העירונית.

יו"ר הרשות חיים אביטן עם רוה"ע בפועל תומר גלאם, יורם שפר וסופה ביילין

צוות הרשות קיבל סקירה ממנהלת ההתחדשות העירונית באשקלון, על תכנית האב המוצעת להתחדשות עירונית ועל המתחמים בהם עתידים להתבצע הפרויקטים; בעיקר בשכונות גבעת ציון, רמת אשכול ושמשון.

חיים אביטן, יו"ר הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, אמר במהלך הביקור כי "הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית מובילה את הטיפול בנושא ההתחדשות העירונית בישראל, ופועלת להחייאת הרקמה העירונית הוותיקה לצד החדשה, לשיפור הסביבה הפיזית והחברתית של האזרחים ולהגדלת מלאי הדירות ברחבי מדינת ישראל. משימתנו המרכזית היא לבצע מהפיכה בנושא ההתחדשות העירונית במדינה במהלך השנים הקרובות. שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, מקדם זאת בנחישות רבה, וכל רשות שתפעל לצדנו בשיתוף פעולה מלא, תהנה מהתמריצים הרבים שהרשות הממשלתית להתחדשות עירונית תיתן".

עוד הוסיף אביטן: "אשקלון היא עיר עם פוטנציאל התחדשות עירונית גבוה מאוד, ואנו נסייע בהנעת התהליכים באופן מהיר".

אביטן אף התייחס למנהלת העירונית המשלימה את הקמתה בימים אלה באשקלון, ואמר כי "חשיבות המנהלת העירונית באשקלון גדולה לאין ערוך, שכן היא תאפשר וודאות בקרב הציבור, כמו גם בקרב הגורמים המקצועיים הלוקחים חלק בהתחדשות עירונית. המנהלת תפעל לשיתוף ציבור בכל התהליך, ותביא לשינוי מהותי בתפיסה".

באשקלון עדיין לא בוצעו פרויקט התחדשות עירונית ולו אחד. למרות ההצהרות של כל ראשי הערים בעשור האחרון לתיכה וקידום המיזמים השונים. "אני רואה בהתחדשות העירונית את העתיד הראוי והנכון לעיר אשקלון, ודוגל בחיזוק השכונות הוותיקות. מדובר ביעד חברתי, חינוכי וקהילתי" מסר ראש העירייה בפועל, תומר גלאם "תמ"א 38, מעבר להיותו פרויקט חברתי, הוא גם פרויקט לאומי וחשוב מאין כמותו. במסגרת המדיניות העירונית אותה אני מקדם, החלטתי לרכז ולהוביל תהליך של התחדשות עירונית בצורה מקצועית, שקופה, הגונה ואחראית".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר