היזמים הצעירים מול המחשב. צילום: אורי קריספין

קאשדו: קנו באינטרנט וקבלו החזר כספי

חברת Cashdo מאשקלון שהחלה לאחרונה את פעילותה, מאפשרת ללקוחות ישראלים החזר כספי על קניות ברשת האינטרנט. ביום הרווקים הסיני הייתה החברה למשתלמת ביותר בישראל דרך אתר החברה רכשו למעלה מ-15 אלף איש וכעת מבטיחים בחברה להיות הזולים ביותר ב"בלאק פרידיי", שיחול ביום שישי הבא.

פורסם בתאריך: 19.11.17 11:36

     

קאשדו

יש הייטק באשקלון ועוד עם הצלחה מסחררת. חברת cashdo שהוקמה על ידי התאומים אלכס ופבל רקון מאשדוד ומנהל המוצר שלה הוא ולד סולובייב מאשקלון, מתמחה בהחזרים לרוכשים מוצרים ושירותים באינטרנט. עד כה החזירה החברה מאות אלפי שקלים ללקוחותיה. ביום הרווקים הסיני שנערך בשבת העניקה החברה את ההחזרים המשתלמים ביותר בישראל, כאשר למעלה מ-15 אלף איש בחרו לרכוש דרך החברה באינטרנט, בהיקפים של מאות אלפי שקלים. ממוצע הקניה לאותו היום עמד על 105 דולרים לאדם.

האתר הפופולארי ביותר לרכישות באותו היום היה אתר "אליאקספרס". החברה העניקה באתר זה עד 8 אחוזים, באתר asos קיבלו הלקוחות החזר כספי של עד 12 אחוזים, ובאתר gearbest נהנו הרוכשים מעד עשרה אחוזי הנחה, כאשר אלו אחוזי ההחזר הגבוהים ביותר בישראל. בעקבות ההצלחה, החליטו אנשי החברה להשאיר את אחוזי ההנחה כמו שהם עד להודעה חדשה. cashdo מעניקה החזרים כספיים של בין 1% ל-25% על רכישות ב-170 אתרים ברשת כל ההחזרים הם ישירות לחשבון ה-paypal או חשבון הבנק של הלקוח לפי בחירה. הלקוח יכול לממש את הכסף ברגע שההחזר מגיע ל 50 ש"ח.

אתר החברה מאפשר ללקוחות ישראלים פרטיים ליהנות ממחירים השמורים ללקוחות סיטונאיים ברשת. מדי יום מתעדכנים באתר קופונים בלעדיים להנחה ברכישות באתרים שונים. החברה מספקת תוסף לדפדפנים כרום ופיירפוקס אפליקציית למכשירי אנדרואיד ושירות בעברית 7 ימים בשבוע.

בחנויות רשת פחות מוכרות, יזכו לקוחות cashdo להנחות בשיעורים גבוהים אף יותר, לדוגמה, בחנות Gammis יזכו הלקוחות בהנחה של 25% מסכום הרכישה, בחנות Dezzal יקבלו לקוחות האתר הנחה של 25% ובחנות Zaful שיעור ההנחה עומד על 12%.

מנכ"ל החברה אלכס רקון אמר כי "Cashdo מאפשרת כיום ללקוחות מישראל לרכוש מוצרים במחיר הזול ביותר שניתן למצוא ברשת לאחר קבלת החזר כספי. החברה מאפשרת ללקוחות בישראל ליהנות מהנחה נוספת שמגיעה באמצעות החזר כספי ישירות לחשבון הבנק או הפייפאל ללא עמלות. אנו מזמינים את כולם לאתר שלנו www.cashdo.co.il וליהנות מהקניה המשתלמת בישראל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר