הסטודנטים המאושרים בטקס חלוקת המלגות. צילום: אלדד עובדיה

עונת המלגות: מאות מלגות בשווי למעלה מחצי מיליון ש"ח חולקו לסטודנטים

המלגות חולקו לסטודנטים שעסקו בפעילות הסברה למניעת שימוש בסמים, אלכוהול ואלימות בקרב בני נוער. בקרוב השלב הראשון של מלגות מפעל הפיס שיסתכמו בכמיליון שקלים

פורסם בתאריך: 13.11.17 10:43

     

עיריית אשקלון תומכת בהשכלה הגבוהה בקרב צעירים תושבי העיר. בשבוע שעבר חילקה העירייה בטקס חגיגי 90 מלגות בשווי 2,000 שקלים כל אחת, לסטודנטים, תושבי אשקלון, שלקחו חלק במיזם, 'סיירת סטודנטים', שהחל לפעול השנה לראשונה בעיר.

מוקדם יותר החודש, חולקו 360 מלגות בסך כולל של 380,000 שקלים לסטודנטים שהשתתפו בפרויקט 'פר"ח'. בימים אלו נערכים באגף תרבות נוער וספורט לשלב הראשון בהליך מלגות 'מפעל הפיס' בסיומו יוענקו ל-96 סטודנטים מלגות בשווי 10,000 שקלים כל אחת.

'סיירת סטודנטים' היא קבוצת סטודנטים הפועלת בקרב בני נוער מספר פעמים בשבוע, בשעות הערב בפארקים, בגני השעשועים וברצועת החוף. במסגרת הפעילות, הסטודנטים מסבירים לנערים הצעירים בנושאים כמו מניעת הקמת רעש, מניעת שימוש בסמים, אלכוהול ואלימות. הסיירת פועלת ביחד עם מדריכות המוגנות, צוות 'עיר ללא אלימות' ו'הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול' והיא נועדה לחזק את פעילותה של סיירת ההורים העירונית.

בכירי העירייה בטקס חלוקת המלגות. צילום: אלדד עובדיה

"הסטודנטים באשקלון צריכים לדעת שיש מי שחושב עליהם ודואג להם, זו הסיבה שבגינה התחלנו ביוזמה החשובה הזאת, בשיתוף המשנה לראש העיר, משה אטיאס" אמר השבוע ראש העירייה בפועל, תומר גלאם "באמצעות סיירת הסטודנטים שהקמנו, גם דאגנו לביטחונם של בני הנוער שלנו וגם הענקנו תגמול כספי לסטודנטים".

מ"מ ראש העיר, סופה ביילין: "ליוזמות כאלה חשיבות גבוהה מאין כמוה. הסטודנטים שלנו הם ניצני העתיד. אנחנו בעירייה מקדמים את חידוש פני אשקלון, על סדר וניקיון העיר נוכל לשמור רק בשיתוף עם התושבים. יחד עם צעירי אשקלון עשינו את הצעד הנכון לכיוון הנכון".

סגן ראש העיר, יורם שפר: "הסטודנטים, להם הוענקו מענקים על התנדבותם כסיירת השגחה במוקדי הבילוי היו כולם תושבי אשקלון והם דור העתיד. שמחתי להביע בפניהם את חשיבות המעורבות החברתית בעיר. בהזדמנות זו חשפתי בפניהם לאן פני העיר בתוכניות והיעדים ועד כמה יש חשיבות להישארותם בעיר והקמת ביתם בעיר הולדתם".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר