איתי סהר. צילום: קיו עלית
איתי סהר. צילום: קיו עלית

איתי סהר תוקף את גלאם על דבריו: "התבטאות מבישה וחסרת אחריות"

פורסם בתאריך: 16.4.24 16:11

     

חבר מועצת העיר אשקלון, איתי סהר הגיב לדבריו של ראש העירייה, תומר גלאם ולפיהם את "המלחמה כבר הפסדנו" ואמר כי התבטאויותיו "מחלישות ומבישות ואין להן מקום".

את הדברים אמר גלאם בוועידת המחר שיזם "ישראל היום" במרכז הכנסים באשקלון במסגרת פאנל מיוחד: "אנחנו יכולים לקבל תמונות נחמה שיחזירו לנו קצת את המורל והביטחון אבל את המלחמה הזאת אנחנו הפסדנו", אמר.

עוד מסר סהר: "אנחנו ננצח למרות תומר גלאם, למרות החולשה, למרות חוסר ההיערכות ולמרות שהאשמה בכל הנושאים עליהם דובר במיוחד נושא המיגון – היא אישית על תומר ועל הנהלת העיר אשקלון בראשותו, הנהלה שחתומה על המחדלים האלה כולם באופן אישי".

עוד הוסיף סהר: "בימים בהם אנו מתבקשים לאשר תקציב לעיר אשקלון בצל גירעון של מאות מיליונים אליו הם הובילו את העיר, תקציב ללא בשורה וללא חזון, הוא עוד מעז להחליש את עם ישראל ולכפות עלינו הפסד שקיים רק אצלו. קשקוש חסר אחריות. נלחם וננסה למנוע את הנזקים שגלאם והנהלת העיר שלו מביאים על אשקלון ועל הדרום. תמונת הניצחון תהיה אזרחית, תהיה בהעמקת השורש, בשינוי מבנה ההזדמנויות בדרום ובהובלת הדרום לשגשוד וצמיחה. המשימה גדולה עליך? אתה מוזמן להעביר את המושכות".

צפו בדבריו של גלאם:


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר