תומר גלאם בפאנל. צילום: לירון מולדובן
תומר גלאם בפאנל. צילום: לירון מולדובן

תומר גלאם: "את המלחמה הפסדנו. המנהיגים הגדולים צריכים לדעת לוותר"

ראש עיריית אשקלון השתתף בפאנל במרכז הכנסים באשקלון, ושם דיבר על המלחמה ועל ההשלכות על העיר אשקלון. "למה אשקלון לא צריכה לקבל הטבות במס? אנחנו לא באמת מעניינים את כולם", אמר בפאנל

פורסם בתאריך: 16.4.24 13:44

     

בשעה זו מתקיימת ועידת המחר של "ישראל היום" במרכז הכנסים באשקלון.

במסגרת פאנל על ערי הצפון והדרום בהגשת העיתונאי דויד פרץ, נשמעה ביקורת חריפה על הנהגת המדינה מצד ראשי הערים – ראש עיריית אשקלון תומר גלאם לצד ראש המועצה המקומית מטולה דוד אזולאי.

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם אמר בפאנל: "מה שמדאיג הוא זה לא החזרה, המדאיג הוא שבמדינת ישראל לא יודעים לקבל החלטות וליישם אותן. אם היו פותרים את בעיית המיגון של מטולה ואשקלון לפני כן, אז לא היו מוציאים עכשיו הרבה כסף על פינוי. כל הממשלות חוזרות על הטעויות ולא מתמודדים עם הבעיה. הם מעדיפים לחיות עם הבעיה מאשר לפתור אותה".

עוד הוסיף גלאם: "אנחנו את המלחמה של ה-7 באוקטובר הפסדנו ב-7 באוקטובר, אין לנו תמונת ניצחון. אנחנו יכולים לקבל תמונות נחמה שיחזירו לנו קצת את המורל והביטחון אבל את המלחמה הזאת אנחנו הפסדנו. כולם אחראים על זה שהם מתפרקים כל חצי שנה. איזה אחריות יש לפוליטיקאי או לאיש ציברו לבוא ולפרק ממשלה או להרכיב ממשל ימין או שמאל, יש לנו אחריות ציבורית עבור התושבות והתושבים. זה התפקיד של אותם המנהיגים. המנהיגים הגדולים צריכים לדעת לוותר. למה אשקלון לא צריכה לקבל הטבות במס? כי אנחנו 176 אלף תושבים. אנחנו לא באמת מעניינים את כולם. אנחנו מספרים".

תומר גלאם ודוד אזולאי בפאנל. צילום: לירון מולדובן

תומר גלאם ודוד אזולאי בפאנל. צילום: לירון מולדובן

ראש מועצת מטולה דוד אזולאי אמר בפאנל: "נתניהו צריך להיכנס לאירוע ולהתחיל לקבל החלטות. לא יכול להיות מצב שאיבדנו את הצפון. אני מכיר 10 משפחות שהתגרשו בחצי השנה האחרונה כי ההורים גרים ב-18 מטר מרובע עם שני ילדים בחדר אחד. יש 34 אנשים במטולה, כיתת כוננות, אני ושני עובדי משק. החלטתי ביום הראשון שאני נשאר במטולה כדי להשפיע על המדיניות ועל מה שקורה בצפון. אני כל הזמן נוסע ברכב אחר כי יש עלי איומים. אני כל בוקר עושה סיבוב ובוכה".

משתתפי האפנל. צילום: לירון מולדובן

משתתפי האפנל. צילום: לירון מולדובן


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר