כיתת הכוננות של אשקלון

רוצים לשמור על הבית? הצטרפו לכיתות הכוננות של אשקלון

נפתחה מחדש ההרשמה לכיתת הכוננות המשולבת של עיריית אשקלון ומשטרת ישראל; המצטרפים ייהנו מהטבות של קרנות השוטרים ומשטרת ישראל

פורסם בתאריך: 11.3.24 20:52

     

בעלי רובאי 05 ומעלה? כיתת הכוננות העירונית המשולבת לעיריית אשקלון ומשטרת אשקלון מרחיבה את שורותיה וקוראת לך להצטרף למאמץ האזרחי-לאומי בהגנה על הבית, על השכונה ועל העיר של כולנו.

כזכור, בחודש אוקטובר האחרון, עם פרוץ המלחמה יצאה עיריית אשקלון ביוזמה להקמת כיתת כוננות עירונית ראשונה מסוגה שתהווה מכפיל כוח לכוחות הביטחון ותגביר את תחושת הביטחון האישי.

מאז הקמתה פעלה הכיתה באמצעות מתנדביה בשורה של משימות שונות ביניהן אבטחת המחסומים בכניסות לעיר, שמירה במוסדות חינוך וריכוזי קהל, סיורים, פטרולים ועוד. במקביל, הוקמה כיתת כוננות נוספת של משטרת אשקלון.

כיתת הכוננות של אשקלון

כיום, שתי הכיתות שולבו לכיתת כוננות אחת עירונית ובהתאם לזאת, נדרש יותר כוח אדם שיוכל לתת מענה אפקטיבי של ממש בשעת חירום.

על כן, ההרשמה נפתחת מחדש ובעירייה ובמשטרה מזמינים את תושבות ותושבי העיר אשר עומדים בקריטריונים הנדרשים להגיש את מועמדותם.

"אנחנו משלבים כוחות בהגנה על הבית ומרחיבים את שורותיה של כיתת הכוננות המשולבת של עיריית אשקלון ומשטרת אשקלון", מסר רה"ע תומר גלאם, "בחודשים האחרונים נוכחנו לדעת, ממקור ראשון, כמה זה חיוני להגברת תחושת הביטחון האישי בעיר. מזמינים את כל מי שעומד בקריטריונים להצטרף ולקחת חלק במאמץ העירוני והלאומי״.

להלן הקריטריונים:

  • גילאי 21-60
  • רובאי 05 ומעלה – חובה
  • פטור ממילואים – חובה

המצטרפים ייהנו מהטבות של קרנות השוטרים ומשטרת ישראל.

להרשמה > https://did.li/W7kZH


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר